vertellen aan familie?

Bontrie wat een leuk idee zeg! Kei origineel, leuk!

Wij hebben zelf al een zoontje, Tygo, van 2 jaar toen ik zwanger werd. Ze wisten wel dat wij er al mee bezig waren ivm een miskraam een anderhalve maand eerder. Maar wij wisten dus een week voor kerst dat ik weer zwanger was. Wij hebben een mooie foto van Tygo bewerkt met daarin de volgende tekst. Linksboven stond:

Papa blijft papa
Mama blijft mama
Opa blijft opa
Oma blijft oma
en ik....

rechtsonder:
Ik blijf stoer want ik wordt een grote broer!

Dit hebben we in een lijst gedaan, ingepakt en gegeven. Dat was duidelijk zat haha! Hele leuke reacties op gehad.

Veel plezier met vertellen want dat was echt heel erg leuk,

Liesbeth

quote: bontrie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-03-2008 12:35:59'));

Wij hebben iedereen een fotolijst gegeven met de tekst:

Het is hier donker
het is hier puik
en ik zit lekker warm in mama's buik
Nu ben ik aan het groeien
want ik ben nog maar heel klein
ik vind het leuk dat jullie
mijn ....... en ........ zullen zijn.  (Op de puntjes kun je opa oma oom of tante neerzetten)
Jullie kunnen me nog niet horen
jullie kunnen me nog niet zien
in november word ik geboren
mag ik dan in dit lijstje misschien.

Iedereen reageerde zo leuk.
Het lijstje heeft bij iedereen nu al een mooi plekje gekregen!

Liefs Bontrie
7 weken zwanger

geweldige tekst! supermooi, heb ervan moeten huilen( hormonen?) vindt het echt heel mooi.
roos 5 weken zwanger

ik heb het met 7 weken aan de familie verteld, ook omdat ik vorig jaar een miskraam had.
Bij mijn ouders kale beschuit gegeven "geen idee nog welke kleur erop moet"
en mijn schoonouders het opa & oma tijdschrift "ook"gegevn. Kunnen jullie je vast voorbereiden. Alleen dachten ze dat het over de vakantie naar Italië ging. Ze keken dus even raar naar het blad...
Het weekend aan onze zussen vertellen, met de beschuiten.

hoi,
Nou dat gedichtje vond ik echt heel leuk, dat ga ik opschrijven

Maar nu zag ik bij volgens mij toscaantje staan over een opa en oma tijdschrift,
waar kan je dat kopen???
Ik ben nu 8 weken, en heb over ruim 2 weken een echo en als ik gezien heb dat alles goed is ga ik het vertellen.
Heb in februari een mk gehad, dus wil eerst zekerheid.

liefs hunny

Wij hadden een pak roze muisjes gekocht en een pak blauwe muisjes....

daar briefjes opgeplakt...de ene "worden het deze?" .... en op de andere..."of worden het deze?" ....

Ieders een pak gegeven, tegelijk laten uitpakken en of de hint overkwam hoor.... het waren tranen met tuiten.....

Liefs Randy
mama van Ninthe* en 32wk+3dgn zwanger

wij hadden 2 blauwe en 2 roze koffiekopjes (uit de serie van nijntje)gekocht!
en per 2 ingepakt, en eerst naar mijn ouders... mn vader had het direct door... en toen begon mn moeder te janken haha

en bij mn schoonouders reageerden ze ook hartstikke leuk!

zeg ik er even bij dat dit het 1ste kleinkind van mijn ouders wordt en het 4e van mn schoonouders

xxx

Oh wat een ontzettend leuke ideeen zeg! Is eens wat anders dan het gewoon vertellen! Ik denk dat ik die tekst ook ga gebruiken, mag dat? En heb je die zelf verzonnen? Dat vind ik echt knap!!
Wij vertellen het onze ouders de week voor de echo, maar dan dus wel met de nadruk dat de echo dus nog plaats moet vinden en ze overal rekening mee moeten houden. En na de echo vertellen we het de rest van de familie en vrienden. We hebben 14 mei pas de echo en zijn dan ruim elf weken. Het is wel moeilijk hoor om het stil te houden, maar we willen ook zekerheid.

hallo allemaal.. ik zat ook met het "probleem"dat ik niet wist hoe ik het aan mensen moest vertellen, maar ik heb een paar leuke ideeen voorbij zien komen.. leuk!!

ik ga over een paar weken dat lijstje aan familie geven met die leuke tekst!! bedankt!

groetjes melissa
ben nu 5 weken zwanger

Terug
Bovenaan