vertellen op het werk

He meiden,

Ben benieuwd wanneer jullie het gaan vertellen op je werk en welke reactie jullie verwachten...?
Ik wil het vlgende week na de echo (maandag) vertellen, ook al omdat ik het echt niet meer kan verbergen, die buik..
zie er wel tegenop..mijn contract loopt injuli af en ik weet dat ze er echt niet blij mee gaan zijn..kan dus zomaar zijn dat ze mn contract niet verlengen.. Daarnaast heeft mijn direct collega vorig jaar een mk gehad en nu alweer een tijdje bezig.. vindt het voor haar ook heel moeilijk..
Nog meer mensen die hier tegenop zien?

Ja, ik heb ook een collega waarvan ik (via via) weet dat ze bij het ziekenhuis loopt, waarschijnlijk laatste poging. Dus lijkt me heel zuur voor haar. Wil het haar graag persoonlijk vertellen, zodat ze er niet mee geconfronteerd wordt als ik het aan iedereen tegelijk vertel. Dan kan ze zelf bepalen of ze daar wel of niet bij wil zijn. Dat zou ik ook absoluut respecteren. Maar ik vind het wel lastig - hoe breng je zoiets - vooral als je officieel niet weet dat zij 'in de molen' zit.

Aangezien ik een zgn. arbeidsconflict heb zal ik de zwangerschapsverklaring naar ze toesturen en meer niet haha.
En hopen dat ze mij tot het einde van de zwangerschap gaan doorbetalen.
Dan lach ik het hardst haha
Denk niet dat ze het erg leuk vinden dat ik zwanger ben, maar ik lig er toch wel uit maar wanneer is de grote vraag,

Hoi!

Ik vertel het pas na 3 maanden. Dan weet de familie het ook pas.
Ze vermoede wel hoor dat ik zwanger ben want ben tegenwoordig best beroerd s' ochtends.

Groetjes

Ik had het al vrij snel verteld op het werk. Achteraf ook wel blij, omdat ik al vroeg die hematoom in mn baarmoeder had met daarbij bloedingen. Daardoor heb ik nu wel begrip om mij heen als ik even rustig aan moet doen. Ik doe nu zowiezo aangepast werk, geen zwaar werk eventjes. Tot de 2e echo, en dan zien we verder. Maar daarom vind ik het wel fijn dat ik het zo snel heb verteld.

ik heb het dus gisteren verteld met 10 weken, ook omdat de arts zei je mag het van d edaken schreeuwen nu .... hihi

ik werk in ene klein bedrijf en heb liever dat ze het van mijzelf horen...Ze vonden het allemaal erg leuk
natuurlijk is de eerste vraag en ben je over de 12 weken maar daar zit ik niet zo mee
Het is wel gewoon makkelijker naar het zh gaan voor echo's en onderzoeken enzo dat is dan wel makkelijker dan smoesjes verzinnen

Ik geef leiding en heb dus een hoop te regelen qua overname, we zitten dan ook met een grote beurs dus voorbereiding is wel nodig

wat betreft het lastig vinden voor een ander kan ik je alleen meegeven, spaar iemand niet door het niet te zeggen of het juist uit te stellen
wij hebben 3 goede vrienden die al heel lang bezig zijn en zij willen ook onze vreugde delen, ook al is het heel moeilijk voor ze
Ze waren blij dat we het zelf verteld hebben en er niet om heen hebben gedraaid

succes en veel plezier met vertellen

Ik heb het woensdag aan mijn leidinggevende verteld omdat ik het probleem had dat ik de 25ste midden op de dag een echo heb. En op een kinderdagverblijf kun je niet even een uurtje vrij nemen en ik heb een uur reistijd. Ze vond het superleuk voor ons. Daarna heb ik het ook mijn naaste collegaatje verteld, die vond het ook superleuk voor ons. Ze vind het alleen niets dat ik staks minder wil werken:p. Voor de rest hou ik het op mn werk nog even stil.

bij mij weten mijn collega's en bazin ook al, eig vrijwel meteen maar ze wisten ook dat we er mee bezig waren.. en we zijn maar met z'n 4en op het werk dus dat is toch al allemaal heel close..
heb dit ook gedaan voor stel dat het mis zou gaan, hoef ik geen 2e gezicht op te hebben..

is natuurlijk wel spannend met je contract mvtwee, laat het even weten wat ze doen, ik hoop iig voor je dat ze het verlengen!!
gelukkig hebben wij al alles besproken, wanneer ik met verlof ga, terug kom en hoeveel ik ga werken..

Terug
Bovenaan