vertellen op het werk

Ik heb ook gelukkig nog een paar jaar te gaan op het werk. Maar toen ik er achter kwam dat ik zwanger was heb ik het wel tegen mij commandant (werk bij defensie) gezegd. Dit i.v.m. onze sport en schiet dagen. Hij wist ook dat wij bezig waren om zwanger te raken. Had dit gelijk verteld toen hij vroeg of ik een nieuwe functie wilde draaien. Hij reageerde erg leuk.

Ik ga het donderdag tegen mij teamleider zeggen. We hebben de eerste echo gehad en alles zag er goed uit. Na mijn tweede echo (dan 12 weken), vertel ik het aan mijn collega's. In ieder geval als ze erom vragen.

Ik moet wel zeggen het is wel lastig. Elke jaar hebben wij een motor weekend en nu zeg ik denk wel dat ik mee ga. Maar zou heerlijk zijn als je gewoon kan zeggen nee, want ben zwanger haha.

Bij mij weet iedereen het nu ( 10 weken) ook. Superblij, we werken bij hetzelfde bedrijf. Hij al 10 jaar, ik net 1 jaar. Sommigen hebben al kadootjes gekocht en geven me tips. Zo lief.

Alleen sommige mannen kijken een beetje raar, omdat ik nog zo'n jong spring in 't veld ben, maar daar trek ik me niks van aan. Ben superblij dat ik nu niet zo geheimzinnig hoeft te doen!!

Oh en, ik heb een jaarcontract dat ook afloopt in juli....maar er is mij al verteld dat als ik gewoon m'n best blijf doen, ik een vast contract krijg!! Ook 4 dagen in de week werken ipv 5 is geen probleem. Manager is vrouw met 2 kinderen, dus das wel fijn.

Hopelijk komt het bij jou ook goed mvtwee

Terug
Bovenaan