Verveling?

Hoi Barbara.
Bedankt voor je berichtje en er zijn dus veel moeders die in hetzelfde schuitje zitten, dat is fijn.Ook mijn man is veel weg voor zijn werk maar ik werk 50 % en moet je bekennen dat dat toch wel erg lekker is. Als ik dan op de creche kom om hem te halen en hij moppert daar ook dan heb ik wel even een schuldgevoel maar ik kom wel bij op mijn werk ( erg he?)Mijn zoontje draaide zich al met 4 maanden om en dat vonden ze op het buro erg snel. Mijn vriendin heeft een dochter die nu ook 6 maanden is en zij rolt nog niet om, volgens mij is dat allemaal erg verschillend.Daar zou ik me niet druk om maken! Sterkte
 
AAAHHHHH, wat heerlijk: herkenning! Mijn zoontje wordt volgende week 5 maanden en de verhalen hierboven kunnen die van mij zijn. Jeetje wat vermoeiend. Ik geniet enorm van Naut, maar ook hij vraat zóveel aandacht. Hij wil veel meer dan hij kan. Onder de babygym wordt hij helemaal wild van het ge-mep ertegen. Als iemand nog tips heeft (of opbeurende verhalen dat het écht allemaal makkelijker wordt LOL).
Ik voel me af en toe echt een clown die de hele dag druk is met mijn kind vermaken.
Ik heb doordat Naut veel huilde (uiteindelijk kwamen we er achter dat hij reflux en koemelkallergie heeft) hem altijd snel opgepakt als hij begon te huilen of onrustig werd. Kan het zijn dat hij dat nu gewend is en mede daarom zichzelf zo slecht vermaakt??

Groetjes!
mama van Naut
 
He mamma van Naut. Leuk mailtje hoor, ik zie zo Mees weer tegen de activity gym aan rammen. Wij hebben afgelopen weekend een speelkleed bij Ikea gekocht waar hij nu heerlijk op ligt te spelen, veel meer ruimte heeft dan de box. Ik weet natuurlijk niet hoe lang het gaat duren en iedere dag probeer ik toch een stuk met hem te gaan lopen. TV kijken? No way hij wil rammen en slopen, voordeel? Hij slaapt 's avonds goed!! Voordeel?? Heeeeeeerlijk die herkenning, daar alleen knap ik enorm van op en het zal ongetwijfeld beter gaan toch??
 
Hahaha, grappig! TV kijken is hier ook 5 min. leuk daarna graag weer vermaakt worden :)
Ook Naut slaapt 's nachts super (gelukkig!). Ik troost me maar weer met de gedachte dat het inderdaad wel een keer zal veranderen...haha

Groetjes!
 
Aan alle mamma's: HET GAAT OVER!! Kristel is nu 7 maanden en kan goed zelf spelen. Wel is ze nog steeds redelijk snel uitgekeken op dingen, maar zolang ik voldoende afwisseling biedt gaat het goed! Het scheelt dat ze nu ook kruipt en zit, daar is ze nl. erg druk mee. Van de week heeft ze anderhalf uur (!!) alleen gespeeld en gerommeld. Het volgende probleem is wel dat als ze in de kamer heeft rondgekropen, ze niet meer terug de box in wil...
 
Hoi Maartje.
Wat een heerlijk positief bericht. Kon jouw dochter zich ook moeilijk zelf vermaken???Mees had vorige week 1 goede week dus dachten we he! het is over maar deze week is het helaas weer deut, maar ik ga nu maar veel weg en dan is het goed. Ik hoop dat het over gaat want dan kan ik ook eens lekker thuis blijven.
 
Wat is het inderdaad toch heerlijk om deze bovenstaande berichten te lezen. Ook ik heb een baby die constant vermaakt moet worden. Het enigste waar hij echt lang mee zoet te houden is: autorijden, dat vindt is geweldig, dan slaapt ie binnen 5 minuten, maar owee als je te lang stil staat. Ja en tv kijken, maar goed.
Soms is het wel errug vermoeiend, daarom is het fijn om dit 'probleem' ook bij andere moeders te lezen.

Groetjes moeder van Damian
 
Dit is geweldig! Nu kan ik mijn moeder en schoonmoeder mooi vertellen dat Bas helemaal geen verwend kind is, maar ...(ff kletsen met Bas, hij riep weer)...maar gewoon een nieuwsgierig kind!!!! Hij is nu 10 weken en vanaf het allereerste begin wil hij dat ik hem rondsjouw door de kamer. Anders huilt hij. Typisch vonden wij het dat hij wel stil was als er kraamvisite kwam of als we ergens anders waren. Hoe meer geluid en te zien, hoe beter! Ik pakte Bas ook op als hij huilde, want dan kon ik hem troosten. De oma's wisten wel beter, want een baby hoort te huilen en hij werd gewoon verwend op deze manier. Fij om te merken dat ik misschien gelijk heb en Bas niet verwend is! Wij kijken uit naar het moment dat hij zijn handen gaat herkennen en gaat pakken en duimen. Misschien wordt hij dan rustiger!

groetjes, mama van Bas
 
Terug
Bovenaan