vervolg 2: wie stopt ook met de pil in augustus?? Quinta, Daffy, martine, taraneh, zonnetje!!!

Hoi ladies, ik heb juliie ook weer gevonden. Het zou fijn zijn wanneer de actieve topics weer automatisch naar voren schuiven. Voor mamoon en patricia, ik ben nu 25 wk zwanger van mijn derde. Ik heb 2 meiden van 8 en 10 jr. Nu zijn er dus 3 dames in ronde vier. Hartsikke spannend! Ik geloof dat het met de zwangeren tot nu toe goed gaat? Jen, knap dat je je zwangerschap nog verborgen heb kunnen houden op je werk. Heb je het inmiddels al verteld? Ik ben heel benieuwd hoe je lieve baas gaat reageren... Laat het weten!
Hier gaat alles zijn gangetje. De kleine meid heel nadrukkelijk aanwezig. Wel fijn, want daardoor maak ik me minder zorgen. Verder heb ik inmiddels behoorlijk last van mijn bekken, maar dat wist ik.. alles voor een gezonde baby!
Meisjes, geniet van je weekend!
xTaraneh

hey meiden

Ik ben 10 dagen naar egypte geweest het was echt heerlijk onze zoon was super lief meteen slapen en niet een x gehuild echt super.

Ik heb een vraag aan de meiden die zwanger zijn of al zijn een zwangerschap hebben mee gemaakt. Ik heb ontzettende veel harde buiken die best geveolig zijnen weet even niet wat ik er mee moet oensdag moet ik naar de vk en zal het dan vragen maar wil graag jullie advies of ideeen.
Ik moet 3 dec naar me gyn odat me littekken erg pijnlijk is en misschien heeft dit er wel mee te maken.

meiden die inafwachting zijn het is wel normaal hooor dat je van de spaaning niet kan slapen dat hebben de meeste je wilt het zoooooooooooo graag veel sterkte met wachten en ik duim voor jullie

xx quinta

Hey dames,

Hier gaat alles super, het grote nieuws is dit weekend in het schoolweekblaadje voor collega's gepubliceerd, dus ben benieuwd hoe ze reageren maandag. M'n baas bromde dat ie niet anders had verwacht en feliciteerde me wel, ging meteen over op praktische zaken als verlof.
Vandaag alweer 12 weken!!
Woensdag weer naar de verloskundige, begin helaas een beetje ziek te worden. Echt snothoofd, hoesten, benauwd. Spierpijn echt een beetje grieperig, maar niets ernstigs. M'n zoontje is dit weekend ook ziek geweest. Dat heeft ons behoorlijk wat slaap gekost :p hij wilde alleen slapen als wij rechtop zaten en hij tegen ons aan kon hangen :p.

@quinta, ik heb ook last van harde buiken en ik ben pas 12 weken, als ik mn zoontje wat minder til (is toch alweer 12 kilo met zn 14 maanden) dan heb ik er ook minder last van!

Liefs

hoi meiden,

gisteren echo gehad en alles zag er super uit!de kleintjes bewegen behoorlijk en lopen precies gelijk in groei,ben rim een week naar voren gezet,donderdag ben ik dus 11weken!we zijn zooo blij en ik kan nu wat meer genieten en ontspannen dat het goed gaat allemaal!

liefss zonnetje

Hi,
Zonnetje, wat een goed nieuws! Zo gaat het wel lekker snel he ;-).
Jen, hoe reageerde je collega's?
x Taraneh

Hoi meiden,
Helaas deze ronde weer geen geluk. Ben vandaag na een cyclus van 61 dagen jammergenoeg ongesteld geworden. Heb volgende week een afspraak bij de huisarts en hopelijk stuurt hij ons door voor wat onderzoekjes, want we twijfelen er een beetje aan of er wel echt een eisprong is bij mij. Hopelijk snel wat meer duidelijkheid. We hadden stiekem toch wel gehoopt dat we bij de 70% zouden horen die binnen een half jaar zwanger is, maar helaas. Nu gaan we maar op voor de 80% die binnen een jaar zwanger wordt!

Zonnetje, super dat de echo goed was. En een weekje verder dan gedacht, dat gaat lekker snel zo!

Quinta, lijkt me heel vervelend die harde buiken. Wat zei je verloskundige erover?

Jen, hoe reageerde je collega's op je nieuws?

Taraneh, vervelend dat je last hebt van je bekken. Inderdaad maar blijven bedenken dat het allemaal voor een goed doel is, maar vervelend is het natuurlijk wel.

Mamoon, is er bij jou al nieuws?

Groetjes,
Daffy

Hey Daffy, goeie instelling! Ik ben benieuwd wat de huisarts zegt. Wie weet..

Dames..we staan weer op pag 3....

x Taraneh

Terug
Bovenaan