vervolg 2: wie stopt ook met de pil in augustus?? Quinta, Daffy, martine, taraneh, zonnetje!!!

Hey meiden,

Net terug van de huisarts en hij heeft me doorgestuurd. Als het goed is wordt ik binnen 3 dagen gebeld door de gynaecoloog voor een afspraak. De huisarts vond het verstandig om inderdaad even te laten onderzoeken wat er precies aan de hand is. Ben zo ontzettend blij!

Groetjes,
Daffy

hoi daffy,

wat fijn dat je door gestuurd bent!!
nu maar afwachten he..hopelijk heb je snel een afspraak.

ik kan nog steeds niet zien wat ik typ,erg lastig maar ja..

hoe is het met de andere meiden??
hier alles goed,ben donderdag 12weken!!ik kan nu veel meer genieten!7dec moet i maar het amc voor de nekplooimeting en 8 dec voor me intake voor begeleiding zwangerschap,in het amc omdat me verloskundige zei dat de begeleiding daar heell goed is dus doen we dat maar he!

liefs zonnetje

Daffy, super dat je gelijk doorgestuurd bent! Het is vervelend om elke maand onzekerder te worden of alles wel ok is. Ben benieuwd waar de gyn mee komt straks.
Zonnetje, bijna die belangrijke 12 weken grens over, fijn! Is het normaal dat een tweelingzwangerschap in het ziekenhuis wordt begeleid, of is er ook een andere reden voor? Hoe voel je je verder?
Andere dames, we staan alweer op de 4e pagina, maar hoor heel graag hoe het is.

xTaraneh

hoi meiden,

het is normaal een dat een tweeling zwangerschap word begeleid in het zh.doen verloskundigen niet.kunnen ze de groei van beide kindjes goed in de gaten houden. weet je al wanneer je naar de gyn mag daffy?

liefs zonnetje

Hey meiden,

Ik heb zojuist een afspraak gemaakt voor over 2 weken bij de gyn. Ben zo blij dat we nog voor het nieuwe jaar terecht kunnen. Ben benieuwd wat zo'n afspraak precies inhoudt. We moeten in ieder geval allebei een vragenlijst invullen die we mee moeten nemen naar de afspraak. Iemand ervaring met een 1e gesprek bij de gyn?

liefs,
Daffy

Hoi meisjes,

Zonnetje, ik wist niet dat een 2ling zwangerschap altijd in het zh begeleid werd. Wel logisch ergens.
Daffy, wat snel! Echt goed. Wie weet heeft hij gelijk het wonderpilletje voor jullie. Ben benieuwd!
Quinta en Jen, hoe is het??

x Taraneh

hoi meiden,

ben vandaag jarig en heb het mooiste kado gekregen wat er maar is! een hele goede echo! beide kindjes gaan gelijk op in groei en alles zit erop en eraan! hartjes gehoord! en de nekplooimeting was heel neetjes! kortom genieten dus!!! ben vandaag 12wk 4dagn

hoe is het met de andere meiden?ik zie nog steeds niet wat ik typ..irritant!

liefs zonnetje

Gefeliciteerd! Met je verjaardag en de goede echo.

x Taraneh

Terug
Bovenaan