vervolg 3: wie stopt ook met de pil in augustus?? Quinta, Daffy, martine, taraneh, zonnetje!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meisjes,
We stonden alweer op pag. 20! Daar kun je de laatste reacties nog lezen, maar het werd zo stil dat het me handig leek weer ff naar 1 te gaan.
Hoe is het met iedereen? Ben benieuwd!
x Taraneh

hoi meiden,

ik zie nog steeds niet wat ik typ als ik op ons topic reageer..vervelend..
maar beter dat we weer op pagina 1 staan,hopelijk zijn we weer te vinden voor iedereen!

met mij en de kleine meisjes gaat het goed zoals je op pagina 20 kunt lezen.voel me goed en zit echt op een grote roze wolk!!dinsdag word het kamertje geleverd,helemaal leuk!

ben je al aan het aftellen taraneh?
en hoe is het met daffy?22jan naar de gyn toch?ben heeeel benieuwd meiis!

liefs zonnetje

Wie weet vindt de rest ons :).

Zonnetje,gaaf dat het kamertje al ze snel komt. Ik ben behoorlijk laat met alles, heb me teveel gegeven in mijn werk eigenlijk. Ik ben nu 33 wk en over 4 wk moet ik echt klaar zijn met alles. Vandaag maar een to-do-lijst gemaakt. Die kleine zit voorlopig prima in mijn buik ;-).
Daffy, superspannend die afspraak volgende week. Hoe voel je je? Heeft die clomid nog bijwerkingen?
Hoe is het met de rest?

xTaraneh

Hoi lieve meiden,
Fijn dat we weer even op pagina 1 staan. Hier gaat alles oke hoor, aan het aftellen voor de echo aankomende vrijdag. Vind het wel een beetje spannend, ik hoop zo dat de Clomid gelijk aanslaat. De ervaringen die ik van anderen lees zijn zo verschillend, dus ik heb echt geen idee. Qua bijwerkingen valt het nu wel weer mee, heb de dagen dat ik het moest innemen veel hoofdpijn gehad, maar dat is nu een stuk minder. Ach ja, alles voor een klein wondertje he!

Zonnetje, leuk dat het kamertje al geleverd wordt! Lekker inrichten en alles klaar maken voor je meiden. Wat voor kleuren ga je gebruiken in de babykamer? En jij taraneh?

Liefs Daffy

Hoi Meiden, Het is al weer een tijd geleden dat ik hier heb gepost. Ik was hier voorheen onder een andere naam en nog bij het oude forum. Ik heb nu opnieuw een naam aan gemaakt. Ik zou ook stoppen met de pil in augustus. Maar mijn vriend twijfelde nog en daarom ben ik uiteindelijk eind december gestopt met de pil. Ik ben sindsdien 1 x normaal ongesteld geweest. Ongestelheid na stoppen met de pil niet meegerekend. Dat was in januari, dus ik neem aan dat mijn lichaam weer op de rit is. We willen er nu wel voor gaan. Het enige is, dat we nog een wintersport vakantie gepland hebben staan. 13 februari vertrekken we. Mijn vriend wil op dit moment nog niet vrijen zonder condoom, omdat hij denkt dat ik er spijt van krijg als ik tijdens deze vakantie zwanger ben. Aan de ene kant begrijp ik hem, maar aan de andere kant ook niet. Want ik wil er gewoon voor gaan. Dilemma ;) Aan de andere kant ik hoef nog maar een maandje te wachten. Wat zeggen jullie?

Nog even ter info: heb het ooit al getypt onder mijn andere naam (ook in jullie forum over stoppen in augustus!)

Ik ben nu 22 mijn vriend 25. Heb een baan mijn vriend ook, we werken allebei fulltime. In de tussentijd een huisje gekocht en helemaal ingericht en alles op orde.
Ik ken de namen Daffy Taraneh, Zonnetje nog uit het vorige forum. Ik zie dat jullie allemaal al zwanger zijn. Weet niet of het handig is al ik dan met jullie mee ga praten, of wel natuurlijk...

Ik typt wel heel wat berichtjes in ene...maar dit was ik nog even vergeten> Hebben jullie nog tips voor mij die ik nu alvast moet regelen, of dingen die verstandig zijn?

Terug
Bovenaan