vervolg 3: wie stopt ook met de pil in augustus?? Quinta, Daffy, martine, taraneh, zonnetje!!!

Hi Marise, leuk dat je ons weer gevonden hebt. We zijn nog niet allemaal zwanger. Quita,Jen, Zonnetje (van 2!)en ik zijn zwanger en Daffy bijna ;-). Lees anders nog ff terug op pag 20. Meekletsen kan altijd. Ben echt niet vergeten hoe het voelde om zwanger te willen worden!
Onder welke naam schreef je mee? Tips? Lekker normaal doen, gezond leven en verder zou ik t ff niet weten.

Ok leuk :D Ik schreef onder Marije, maar ben nu maar onder mijn eigen naam verder gegaan. Maar probeer nog steeds wel een beetje anoniem te blijven. Wat denken jullie van die vakantie, zal ik gewoon nog een aantal weken wachten. Mijn vriend denkt dat ik spijt krijg dat ik niet kan drinken en het zijn nog maar een paar weekjes volgens hem. Ik begrijp hem heel goed en vind het lief dat hij aan mij denkt, maar als je gevoel zo sterk is om zwanger te willen raken. Dan denk je toch niet meer aan wel of niet kunnen drinken van alcohol.... zo zie ik het.

Hoi Marise,
Leuk dat je ons weer gevonden hebt! En klets vooral gezellig met ons mee, want ik ben ook nog niet zwanger, dus dan kunnen we onze ervaringen met elkaar delen!

Voor wat betreft de vakantie. Het zijn inderdaad maar een paar weken, maar ja, wie zegt dat jullie gelijk zwanger zijn als jullie nu al zouden beginnen? Toen ik graag een maand eerder wilde beginnen dan we gepland hadden, hield mijn vriend ook nog even de boot af omdat het dan misschien niet helemaal lekker uit zou komen met mijn opleiding. Maar inmiddels zijn we al ruim 8 maanden bezig en zelfs in de medische molen beland. Je weet dus nooit hoe het gaat lopen, en als je inderdaad gelijk zwanger raakt, kan het je denk ik helemaal niets schelen dat je geen alcohol kan drinken op vakantie :) Ik zou er dus gewoon al voor gaan, maar je vriend moet er natuurlijk ook wel achter staan.

Liefs Daffy

hoi meiden,

wat een berichten opeens,gezellig!
leuk dat je weer meekletst marise,wat betreft je vakantie,ik zou er ook gewoon voor gaan!wat daffy zegt,je weet nooit hoelang het duurt voor je zwanger bent,en tja dan is elke maand 1..ik zou het er nog maar eens met je vriend over hebben!

we hebben witte meubeltjes en 2 lichtroze muren en de aankleding willenn we donker roze doen zeg maaar fuchsia..lijkt ons wel leuk.vandaag nog weer wat lieve kleertjes gekocht zoo leuk om een beetje roze dingen te shoppen!

liefs zonnetje

Hoi daffy, 8 maanden is inderdaad best lang. Maar het schijnt toch dat de meeste stellen er tussen een half jaar en een jaar er over doen? Wel vervelend, omdat je zo graag een kindje wilt...Jullie gaan toch voor de eerste?
Een vriendin van mij doet er nu al 3 jaar over, ook echt heel vervelend...

Even een algemene vraag: hebben jullie je allemaal bezig gehouden met temperaturen, cyclus enzovoorts? Op dit moment heb ik zoiets van, de eerste maanden zien we gewoon wel. En doen we het alleen als we zin hebben...

Ik wil er inderdaad voor gaan. Maar me vriend wil liever de vakantie afwachten. Dus daar heb ik maar mee ingestemd. Ik wil het ook niet opdringen. Hij zei wel heel lief... ik wil echt heel graag kinderen met jou, na de vakantie gaan we er voor. Ik ga gewoon de 5 weekjes nog even afwachten :D maar het is wel moeilijk, als je er eigenlijk in je hoofd al zo mee bezig bent. Wat ook mee speelt is dat we met een groep op vakantie gaan en als ik ineens niet mag drinken dan valt dat echt op. Ik ben nooit ziek, nooit antibiotica gehad (als excuus) dus dat werkt ook niet :D haha... We willen het namelijk ook niet al met 1 of 2 weken aan jan en alleman vertellen.

Dus nog even 5 weken wachten!

Xx

Meiden, wanneer raden jullie aan foliumzuur te gaan slikken? Over 5 weken gaan wij beginnen, een week daarna is ook mijn eisprong als ik het goed berekend heb.

Hoi dames, eerste pagina is toch een betere plek merk ik ;-). Wordt nu lekker weer geschreven.
Marise, nu weet ik het weer! Supergezellig. Voor Daffy ook fijn, want ik wil heel graag weten hoe het haar vergaat, maar iemand die ook nog niet zwanger is, is misschien wel een prettigeren gesprekspartner. Gezellig groepje zo!
Ik zou gewoon nu, of over een weekje beginnen met foliumzuur. Het advies is 4 weken voor de bevruchting, vandaar. Gewoon goedkope halen bij t kruitvat of zo, net zo goed en je weet niet hoelang je het moet slikken. Dat jullie nog ff wachten tot de vakantie is ergens ook relax. Het belangrijkste is natuurlijk dat je op een lijn zit met je vriend.
Daffy, nog een paar daagjes!
Zonnetje, leuk dat je al zo lekker aan het sjoppen bent! Ik merk zelf dat ik nog niet erg durf. Gister heb ik nog gedroomd dat het een knul was, zat ik dan met m'n roze rompertjes met bloemetjes :). Jij krijgt natuurlijk vaker een echo, heb je toch meer zekerheid. Geniet r van!
Jen en Quinta hebben ons nog niet gevonden.. , maar we staan nog op 1 dus wie weet!
x Taraneh

Ja Taraneh, inderdaad leuk als je in hetzelfde schuitje zit. Alhoewel Daffy al begonnen is. En misschien wel zwanger, voordat ik start. Dat zou natuurlijk helemaal super voor haar zijn! Ik ga inderdaad maar eens foliumzuur aanschaffen en het dan denk ik 2 of 3 weken voor mijn vakantie beginnen te gebruiken.
Ja je kunt het wachten tot na de vakantie ook inderdaad positief bekijken. Maar soms heb ik echt zoiets van pfff kom op: ik wil niet wachten!! ;)
Een vriendin van mij moet bijna bevallen nog een weekje, spannend!!! Zo leuk om dan al die kleine spulletjes te zien en het kamertje...

Terug
Bovenaan