Hoi dames, eerste pagina is toch een betere plek merk ik ;-). Wordt nu lekker weer geschreven.
Marise, nu weet ik het weer! Supergezellig. Voor Daffy ook fijn, want ik wil heel graag weten hoe het haar vergaat, maar iemand die ook nog niet zwanger is, is misschien wel een prettigeren gesprekspartner. Gezellig groepje zo!
Ik zou gewoon nu, of over een weekje beginnen met foliumzuur. Het advies is 4 weken voor de bevruchting, vandaar. Gewoon goedkope halen bij t kruitvat of zo, net zo goed en je weet niet hoelang je het moet slikken. Dat jullie nog ff wachten tot de vakantie is ergens ook relax. Het belangrijkste is natuurlijk dat je op een lijn zit met je vriend.
Daffy, nog een paar daagjes!
Zonnetje, leuk dat je al zo lekker aan het sjoppen bent! Ik merk zelf dat ik nog niet erg durf. Gister heb ik nog gedroomd dat het een knul was, zat ik dan met m'n roze rompertjes met bloemetjes

. Jij krijgt natuurlijk vaker een echo, heb je toch meer zekerheid. Geniet r van!
Jen en Quinta hebben ons nog niet gevonden.. , maar we staan nog op 1 dus wie weet!
x Taraneh