Vervolg 6: Wie stopt er met de pil in augustus. Quinta, Daffy, Martine, Taraneh, Zonnetje, Marise

Hi meisjes, ben er weer ff. Het is echt wel druk met onze kleine. Ze drinkt en groeit goed, maar ze wil graag aandacht en heeft een hekel aan haar bedje, dus we zijn flink met haar in de weer.
Zonnetje, spannend zeg dat je de meisjes al binnenkort in je armen mag houden. Heb je al bedacht hoe je het gaat doen met de 2 meiden?
Daffy, fijn dat je dr weer ben en dat jullie dr weer voor kunnen gaan. Spannend..
Marise..spannend, spannend! Duimen dat het bingo is deze maand ;-)
x Taraneh

Hoi meiden,

Ik ben vandaag weer ongesteld geworden..zit nu weer op 33 dagen... echt balen. Me cyclus duurt steeds langer.

Dus wij gaan maar weer wachten op de volgende ronde (3).

Xx

Voor daffy: ben blij dat je er weer voor kunt gaan!
Taraneh: fijn dat het zo goet gaat met je kleine meisje.
Zonnetje: spannend nog 2 weekjes:D

Even een vraagje nog: ik heb de laatste 2 rondes steeds een week voor mijn ongesteldheid, enorm veel krampen in mijn buik vooral steken links en rechts, later ook wat onderin mijn buik.

Daarna is het ongv 3 a 4 dagen rustig en dan wordt ik ongesteld. Dat had ik eerst niet, en kan me niet heugen dat ik dat voor mijn pil gebruik ook had.
Weten jullie misschien wat dit zou kunnen zijn. ?

Hoi meiden!

Marise, balen dat je weer ongesteld bent geworden zeg. Ik weet hoe vervelend het is als je cyclus elke ronde weer anders is. Laat je niet gek maken he! Misschien een idee om een cycluskaart bij te houden? Dit heb ik ook een tijd gedaan (niet temperaturen maar gewoon de lichamelijke kenmerken tijdens je cyclus opschrijven) en zo kun je op een gegeven moment de verschillende fasen van je cyclus leren herkennen en is het makkelijker te ontdekken wanneer je eisprong is.
Wat betreft die krampen en steken in je buik, ik heb na mijn eisprong ook iedere keer krampen (lijkt op menstruatiekramp) in mijn onderbuik en heb er wel meer meiden over gehoord. Ik had het vorige ronde ook toen ik zwanger bleek te zijn, dus ik heb geen idee waar het eigenlijk vandaan komt.

Taraneh, fijn dat het goed gaat met de kleine. Zo te horen houdt ze jullie wel flink bezig, hopelijk wil ze binnenkort wel lekker in haar eigen bedje slapen.

hoi meiden,

hier ben ik ook weer eens! ben al zo aan het dagdromen over onze 2 meisjes..:)nog 9 dagen! vandaag weer een echo gehad en alles zag er goed uit,groeien goed,gemiddelde 1ling baby dus das nog steeds super!ben echt aan het aftellen!

marise jammer dat je ongesteld bent geworden,wat die steken betreft..geen idee eigenlijk wat dat is..ik was bij de 3de eisprong zwanger en toen ik stopte met de pil was ik helemaal niet ongesteld duurde 3 maanden.(in totaal dus binnen half jaar zwanger)dus heb weinig van me eisprongen gemerkt..

daffy fijn dat je weer lekker meeschrijft!
gaat het goed met je?

taraneh wat fijn dat jullie kleine meid zo lekker groeit alleen jammer dat ze dr bedje niet zo leuk vind..hopelijk komt dat snel!

nou meiden ik hoop jullie allemaal nog te lezen voor ik ga bevallen de 22ste!

liefs zonnetje

hoi meiden,

hier ben ik ook weer eens! ben al zo aan het dagdromen over onze 2 meisjes..:)nog 9 dagen! vandaag weer een echo gehad en alles zag er goed uit,groeien goed,gemiddelde 1ling baby dus das nog steeds super!ben echt aan het aftellen!

marise jammer dat je ongesteld bent geworden,wat die steken betreft..geen idee eigenlijk wat dat is..ik was bij de 3de eisprong zwanger en toen ik stopte met de pil was ik helemaal niet ongesteld duurde 3 maanden.(in totaal dus binnen half jaar zwanger)dus heb weinig van me eisprongen gemerkt..

daffy fijn dat je weer lekker meeschrijft!
gaat het goed met je?

taraneh wat fijn dat jullie kleine meid zo lekker groeit alleen jammer dat ze dr bedje niet zo leuk vind..hopelijk komt dat snel!

nou meiden ik hoop jullie allemaal nog te lezen voor ik ga bevallen de 22ste!

liefs zonnetje

hi dames,
Zonnetje! Deze wek wordt je moeder! 2x! Wie hat dat gedacht een poosje geleden.. Omdat ik druk ben, wil ik je nu alvast een vantastische bevalling wensen. Geniet van de kennismaking met je dochters. Ik ben zobenieuwd naar je verhaal straks!
Marise..Balen! idd slim om alles op te schrijven, pijntjes, afscheiding ed.. Geeft wel duidelijkheid op den duur.. Op voor de volgende ronde.
Groetjes oor iederreeen
x Taraneh

Zonnetje, als ik deze week niet meer reageer, wens ik je alvast heel veel succes met de bevalling!

Mijn nod is 14 mei...we gaan weer een nieuwe maand in!

xx

Spannend Marise.. wie weet een februari baby ;-)
Zonnetje, zo'n spannende week! Hoe is het met je?
Daffy, hoe is het met jou? Alles ok
Hier alles z'n gangetje. Anoush vindt het heerlijk in de draagzak. Nog niet in bed, maar heb nu wel ff mn handen vrij.
x Taraneh

Terug
Bovenaan