Vervolg 6: Wie stopt er met de pil in augustus. Quinta, Daffy, Martine, Taraneh, Zonnetje, Marise

Spannend Marise.. wie weet een februari baby ;-)
Zonnetje, zo'n spannende week! Hoe is het met je?
Daffy, hoe is het met jou? Alles ok
Hier alles z'n gangetje. Anoush vindt het heerlijk in de draagzak. Nog niet in bed, maar heb nu wel ff mn handen vrij.
x Taraneh

Zonnetje, volgens mij is het vandaag of morgen zover toch? Heel veel succes met de bevalling!! Laat ons weten hoe het is gegaan en hoe het met jullie meisjes gaat!

Taraneh, super he die draagzakken. Het kindje van mijn zus vond het ook heerlijk om zo gedragen te worden.

Marise, op naar 14 mei, ik ga voor je duimen!

Hier is alles oke. Vorige week naar het zkh geweest voor een follikelmeting. De assistente denkt o.b.v. de echo dat de eisprong al is geweest, dus dat zou super snel zijn! Moet vrijdag weer naar het zkh om bloed te laten prikken en dan weten we het zeker. Dat zou wel goed nieuws zijn, want dan slaan de medicijnen goed aan en dan zou mijn NOD al volgende week vrijdag zijn.

Groetjes,
Daffy

hoi meiden,

hier ben ik dan trotse mama van 2 mooie gezonde dochters!! ze heten noa en elisa.noa is als eerst geboren en woog 1740gram en 3 min.later werd elisa geboren en woog 1830gram,allebei zijn ze 42 cm.keizersnee vond ik erg spannend maar ging allemaal goed,mooiste moment dat ik ze hoorde huilen toen ze uit me buik kwamen..ze ademde dus meteen zelf en hebben een paar dagen ondersteuning gehad,na 4 dagen mochten ze al naar het streekzh in blaricum,biij ons in de buurt,zo goed doen ze het! ze hebben nu nog alleen een neussonde omdat ze nog geen zuig/slik reflex hebben (dat ontwikkelen babys pas rond 34 ste week)dus nu is het groeien en bloeien maar!!
gister ben ik thuis gekomen,heerlijk weer in me eigen bedje! pijn heb ik minimaal maar me conditie is heel ver te zoeken,doe dus rustig aan (voor zover dat lukt..)

hoe is het met jullie??

liefs zonnetje

hoi meiden,

hier ben ik dan trotse mama van 2 mooie gezonde dochters!! ze heten noa en elisa.noa is als eerst geboren en woog 1740gram en 3 min.later werd elisa geboren en woog 1830gram,allebei zijn ze 42 cm.keizersnee vond ik erg spannend maar ging allemaal goed,mooiste moment dat ik ze hoorde huilen toen ze uit me buik kwamen..ze ademde dus meteen zelf en hebben een paar dagen ondersteuning gehad,na 4 dagen mochten ze al naar het streekzh in blaricum,biij ons in de buurt,zo goed doen ze het! ze hebben nu nog alleen een neussonde omdat ze nog geen zuig/slik reflex hebben (dat ontwikkelen babys pas rond 34 ste week)dus nu is het groeien en bloeien maar!!
gister ben ik thuis gekomen,heerlijk weer in me eigen bedje! pijn heb ik minimaal maar me conditie is heel ver te zoeken,doe dus rustig aan (voor zover dat lukt..)

hoe is het met jullie??

liefs zonnetje

Hey Zonnetje,
Van harte gefeliciteerd!! En wat een prachtige namen.
Ik ben blij dat alles goed is gegaan en dat jullie meiden het zo goed doen. Geniet ervan en doe inderdaad rustig aan. Bevallen, en zeker een keizersnede, is niet niks!!

Liefs,
Daffy

Hey Zonnetje,
Van harte gefeliciteerd!! En wat een prachtige namen.
Ik ben blij dat alles goed is gegaan en dat jullie meiden het zo goed doen. Geniet ervan en doe inderdaad rustig aan. Bevallen, en zeker een keizersnede, is niet niks!!

Liefs,
Daffy

Zonnetje, gefeliciteerd met de geboorte van Noa en Elisa. Zeker mooie namen en ze passen mooi bij elkaar! Ik hoop dat je lekker genieten kunt. Misschien niet zo makkelijk met 2 kleintjes. Het lijkt me toch erg druk :)
Hier gaat alles lekker zn gangetje. Heerlijk dit weer!!
Met de andere meiden ook alles ok?
x Taraneh

Zonnetje, gefeliciteerd met de geboorte van Noa en Elisa. Zeker mooie namen en ze passen mooi bij elkaar! Ik hoop dat je lekker genieten kunt. Misschien niet zo makkelijk met 2 kleintjes. Het lijkt me toch erg druk :)
Hier gaat alles lekker zn gangetje. Heerlijk dit weer!!
Met de andere meiden ook alles ok?
x Taraneh

Terug
Bovenaan