vervolg IUI

Hoi Fleur,

Las in het oude topic dat je morgen begint met spuiten. Zie je er tegenop? Is het met zo'n pen of zijn het echt spuitjes? En hoe vaak moet je spuiten?

Echo gisteren was okay, het ging naar mijn idee allemaal veel te snel alsof de gyn haast had. Alles wat ik vroeg werd snel afgekapt. Toen ik zei dat ik maar 2 dagen ongesteld was geweest zei ze, Ja dat kan. Verder niets. Nou ja. Dan durf ik ook niet verder te vragen.

Maar er was een ei aan het groeien, nu 12,6 mm dus moet dinsdag terug. Vandaag, morgen en maandag Puregon spuiten.

Normaal gesproken ben ik heel stoer en positief over alles maar gisteren had ik het helemaal gehad. Ik dacht echt, gvd, ik stop ermee. Vond het even niet eerlijk allemaal. Nu gaat het wel weer. Af en toe moet je jezelf gewoon toestaan om verdrietig en boos te zijn denk ik.

ja ik moet morgen beginnen,en dan iedere dag ,in ieder geval tot de echo op dag 10.
Het is met een pen waar je iedere keer nieuwe naaldjes op schroeft. Ik mag nog wel even goed de gebruiksaanwijzing lezen,
ik ben al weer vergeten hoe het moet.(is me 3 weken geleden voorgedaan).

Fijn dat de echo goed was,alleen jammer dat de gyn niet inging op je vragen, lekker meelevend??! Kwam het mede door de gyn dat je er even doorheen zat? Net wat je zegt,gewoon jezelf toestaan dat je even verdrietig of boos bent. en dan kan je er weer beter tegen,als je elke keer maar doorgaat barst de bom een keer.

Wanneer is een eitje eigenlijk groot genoeg om verder te gaan? Blijft weer spannendhoor!
Ik ben heel benieuwd hoe het bij ons zal gaan.Ieder ziekenhuis/gyn doen weer dingen anders denk ik.
liefs en succes weer dinsdag
Fleur

Fleur spannend meid!! het is je eerste iui begrijp ik.
En dat prikken... is even wennen maar ik vond het niet heel erg.
Bij ons waren de eitjes goed als ze 1,8 waren maar misschien dat die grens bij een ander ziekenhuis anders ligt. soms waren ze al 2,0 en dan was het ook goed natuurlijk.

En Alabama belachelijk dat ze je zo hebben afgescheept, of je nog niet genoeg mee maakt!!! heb je 1 follikel?? is dit je eerste keer ?? ik heb het andere topic eigenlijk niet gelezen, ik kom meteen hier binnen vallen hihiih

even iets over mij,
ik heb 4 keer een IUI achter de rug.
2 buiten baarmoedelijke zwanger schappen waar door nu geen eileiders meer.
in sept. begonnen met ivf waar van ik meteen zwanger ben geworden.
het is nog maar heel pril ( 6 weken ) en ik vind het erg spannend!!
ik vind het leuk om met jullie mee te lezen, succes morgen fleur1

groetjes Petra

Hey Fleur,

Ik heb helemaal gemist dat je met IUI gaat beginnen.....Spannend en fijn dat je met een vervolg traject kan beginnen!

Houd je hoofd cool - positief blijven en fingers crossed voor een snel succesje!

Liefs Moeska

hoi ivfmama: gefeliciteerd met je zwangerschap,geweldig dat je met IVF zwanger bent geworden.
Ben je m.b.v. IUI ook zwanger geworden?
Leuk dat je even reageerd.

alabama: succes weer dinsdag,hopelijk is het eitje groot genoeg.

groetjes Fleur

Hoi Petra, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Dit is onze 2e IUI en ik had 1 follikel. Hij was vrijdag 12,6 dus als je 2 mm per dag rekent is hij dinsdag 20,6 mm. Volgens mij hebben ze hem de vorige ronde nog langer door laten groeien, maar ik ga er maar vanuit dat ze weten wat ze doen.

Fleur, hoe is het spuiten gegaan? En wanneer mag je voor de eerste echo? Ik denk dat het vrijdag een combinatie van factoren was dat ik er even doorheen zat, denk dat het vooral komt door de Clomid. Daar voel je je af en toe even heel raar door. Maar nu gaat het weer helemaal goed en ben ik er weer positief over allemaal.

Hey Fleur,

Ja ik ben de laatste keer van de IUI zwanger geworden, maar dat zat niet goed, in mijn eileider ( dat heeft niets met IUI te maken hoor!! dus geen zorgen maken )

Ja zie in elk zieknhuis is het anders wanneer de follikels groot genoeg zijn, geven hun het wel aan maar bij de 2,0 zal wel ergens de grens zitten.

ik had ook altijd 1 follikel trouwens,
hoeveel IUI's krijgen jullie??

groetjes Petra

Terug
Bovenaan