vervolg IUI

Hoi ivfmama,

Ja is wel gek dat je het zelf moet ophalen en dan het halve zh doormoet met je buisje. Ze vertellen bij ons niets maar ik krijg wel een formulier erbij waar de score opstaat. Maar dat zegt me eigenlijk niet zoveel. Voor bewerking was het 59 miljoen en na bewerking 22 miljoen, is dat goed? Ook stond er iets over verhoogde viscositeit, maar wat dat is?

Tja je krijgt er wel een beetje gek gevoel bij als het in andere ziekenhuizen beter geregeld is. Maar heb niet zoveel keus. Moet er maar op vertrouwen dat ze het juiste doen he.

he alabama.

ik leees nu je verhaal, ik mnoet het buisje met zaad ook altijd warm houden hoor!! dus ook bij me bh doen. Dit vertelde ze ons meteen en dat doen ze ook op het lab. Al voelt het vaak erg koud aan maar vlgs hun is het lichaamdstemp???
op het formulier staat bij ons niks.

ivfmama: de eerste keren hebben ze ons wel verteld hoe het zat met de zaad, maarde laaste tijd hoor ik er niks meer over. alleen 2 keer was het spuitje helemaal vol dus daar gaan we maar van uit dat het goed is enz.

wel raar dat elke zh anders werkt, netzoals alabama vertelt het lijkt of het in andere zh alles beter gaat en werkt.

gr natas

Terug
Bovenaan