vervolg IUI

@moeska, we zijn idd begonnen met IUI. Is ook heel snel gegaan hoor,dus kan zijn dat je het gemist hebt,6 okt voor het laatst naar de gyn geweest en ik mocht gelijk na de eersvolgende menstruatie beginnen met spuiten. Gister voor het eerst,maar wat viel me dat mee! ik voelde de naald amper,toch een voordeel dat ik niet superslank ben? Het prikt makkelijk in vetweefsel.
Hoe gaat het met jou?

@alabama,nou dat spuiten viel me alles mee,ik heb net gebeld,en moet mmaandag ochtend voor de eerste echo. Ik ben reuze benieuwd hoe het groeit.

@ivfmama: wij krijgen eerst 4 x IUI dan een evaluatiegesprek en dan eventueel nog 2x een behandeling.

groetjes allemaal
Fleur

he fleur

ik lees dat je 4 iui's krijg en dan evaluatie, en dan de andere 2. Wij kregen na de 3e een evaluatie en dan de andere 3. Wij begonnen nm met clomid en toen erna gonal-f.
Ik had bij clomid heel vaak 3 eitjes,(ook een keer 4 dus ging niet door) en bij gonal maar 1 a2. en nu bij de 6e poging 3 eitjes et alle maal de goeie grote. wel de een groter dan de ander.

En je meot dus maandag de 10e dg voor een echo spannend ben erg beneiuwd hoeveel eitjes enz je heb.

Ja het scheld heel erg als wat vet op je buik heb, niet lullig bedoelt maar het helpt wel met prikken.

xxx natas

Hallo allemaal,

Wij gaan binnenkort ook beginnen met IUi. Wat is dat precies spuiten? Daar is mij niks over verteld, is dat niet bij iedereen?
Ze gaan komende maand eerst door middel van om de dag een echo kijken hoe mijn cyclus loopt.
Als dat allemaal in orde is gaan ze beginnen aan iui.

Gr van Marieke

Ik spuit mezelf vanaf dag 3 van de cyclus met een hormoon om eitjes te laten groeien.
Daarna als de eitjes/eitje groot genoeg is een injectie met een hormoon om de eisprong op te wekken zodat de IUI plaats kan vinden.
Niet bij iedereen word begonnen met hormonen,IUI kan ook in je eigen cyclus heb ik me laten vertellen.

Hoi Fleur, fijn dat het spuiten goed ging! Wat duurt het bij jou lang voor de 1e echo, op welke dag heb je die? Ik heb de 1e meestal op dag 8 of 9. Ik heb gisteravond de Pregnyl gespoten, morgen inseminatie. Spannend weer! Groetjes!

Hoi Alabama,
de eerste echo is in principe op dag 10,maar omdat die op zondag valt gaat het maandag worden. (zaterdag word verschoven naar de vrijdag) Ben dus heel benieuwd hoe het er op dag 11 uitziet!
Wat spannend weer voor je.
Hoe laat moet je? En dan weer 14 dagen wachten..
doei

Hoi Fleur,

Hoe gaat het, maandag de 1e echo he. Wel lekker dat het dan al dag 11 is, dan hoef je niet zo vaak naar het ziekenhuis.

Ik heb donderdag de inseminatie gehad, maar ik denk dat het niets geworden is. Ik moest het buisje met zaad ophalen in het laboratorium en dan moet je het zelf meenemen naar de gyn. Gyn had gezegd, stop maar achter je BH, dan blijft het op lichaamstemp en dan ziet niemand het als je in de wachtkamer zit.

Kom ik in het lab, zeggen ze, nou dat is vreemd want hier moeten we het altijd koel wegzetten. Dus ik geef dat later aan bij de gyn, gyn helemaal boos omdat koel wegzetten absoluut niet de bedoeling is. Ongelooflijk dat iemand in het lab de procedure niet kent en misschien ons zaad heeft verpest. Ben er echt heel gefrustreerd over, heb ik voor niets al dat gif in mijn lijf gejaagd deze maand.

Hey Alabama,
Wat raar jho, die verwarring over de temp. maar ook dat je het zelf moet ophalen, heel vreemd.
Vertellen ze bij jullie er ook altijd bij hoe goed het zaad is deze ronde???
Dat deden ze bij ons altijd wel, dat vond ik altijd een spannend moment.
enne... je weet maar nooit he, het kan zomaar een keer wel raak zijn.

succes allemaal en een goed weekend

Terug
Bovenaan