vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Onze discussie is op slot, dus even een nieuwe geopend. Wsl. te veel berichten.

Ben er nog hoor! Lees wel mee, maar heb weinig te melden. Woensdag ofzo moet ik mijn NOD hebben. Probeer me er niet teveel mee bezig te houden, omdat ik vorige maand ook van alles voelde.
Heb nu in ieder geval niet echt veel wat op een zwangerschap zou kunnen wijzen.

Alleen gevoelige tepels, puistjes en af en toe wat kramp rond mijn baarmoeder.
Verder niet moe, niet misselijk, dus denk niet dat het raak is.
Hoop het natuurlijk wel, maar hou er al rekening mee, dat ik gewoon weer ongesteld ga worden.

Patries, wat vervelend die bijwerkingen zeg! Sterkte!

groetjes
Laura

Hoi Meiden,

Sorry dat het weer even duurde voordat ik reageerde, maar ik zat in de dagen voordat ik mocht testen. Ik durfde dat niet hardop te zeggen (ja, ik weet het, beetje vreemd).
Maar ik heb zonnet getest en....
Hij werd direct al POSTITIEF!!
Ik ben helemaal de weg kwijt, kan het bijna niet geloven, maar het is echt zo. Na bijna anderhalf jaar zijn we zwanger!!
Dus meiden voor jullie!
Sorry dat ik nu niet op jullie verhalen reageer, maar ik ben gewoon een beetje beduusd.

Liefs en groetjes van Mariska

Hey Mariska,

Wat lees ik nu!!!!!!
Wat geweldig zeg, het is je van harte gegund.
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, wat is dat super zeg!!!

Geniet ervan!en laat het lekker op je afkomen allemaal!!

Liefs van Patries.

oja en inderdaad er kunnen maar maximaal 700 berichten op de topic!

Mariska, GEFELICITEERD!!!! Wat goed zeg, nu hoef je tenminste niet meer al die onderzoeken door.

Kan me voorstellen dat je er van ondersteboven bent.
Voor een vriendin van me bleef het onwerkelijk tot ze de echo had gezien.

Maar echt superleuk! Geniet er lekker van.

Heb jij eigenlijk wat gemerkt de afgelopen dagen?

groetjes
Laura

Hallo meiden,

Even een vraagje:
Ik had afgelopen zaterdag, klinkt misschien onsmakelijk nadat ik mijn menstruatie heb gehad een echt een soort van propje slijm verloren??
Dit betekent dat toch dat je in je vruchtbare periode zit, want het slijm was doorzichtig en rekbaar??

In ieder geval nog drie wagen wachten en dan weet ik of de clomid werkt.
Ik moet zeggen dat het nu wel weer beter gaat en niet veel last meer heb van bijwerkingen.
Het enige waar ik soms last van heb, dat ik het snel warm heb. En lichte hoofdpijn, nou dat valt gelukkig reuze mee!

Hoe is het met iedereen? Nog niet iedereen de nieuwe topic gevonden, denk ik.
Mariska: en geloof je het al, dat er een klein mensje in je gaat groeien? Ik vind het echt super dat je niet de medische molen in hoeft!

Liefs van Patries.

Daar ben ik weer even, moet even van me af typen.
Ben nu ineens emtioneel en verdrietig, omdat ik zojuist via hyves een berichtje van een vriendin kreeg die met het blije nieuws kwam dat ze zwanger is en ze zet er doodleuk bij dat het na twee keer al raak was.
Ik heb haar niet verteld over hoe het bij mij zit en gaat, maar bijna de neiging toe om er wat over te zeggen.
Ik kon er altijd goed tegen, maar als ik eens werkelijk opnoem hoeveel mensen er om mij heen zwanger zijn, dan zijn dat er echt veel.
-mijn zusje, vriendin, twee buurvrouwen, nog een vriendin,  collega  etc.

Dan vraag ik me toch af, waarom wil  het bij mij niet lukken!Ik probeer positief te blijven en dat  gaat me aardig goed af.
Maar die medicijnen werken ook wel eens op je humeur  zeg,  haha!!!

Ik moest even spuien, sorry hoor!

Liefs van Patries.  

Hoi patries,

Ik ga eerst effe reageren op jou!
Ik voel mij hetzelfde als jou op dit moment, ik wist dat dit zou gebeuren en dat ik mij zo zou voelen, mijn schoonzus is zwanger, ze vertelde het zaterdag en ik begon gewoon echt te huilen, heb mijn kleine nichtje maar effe vast gepakt om mijn tranen te verbergen, ik gun het hun wel maar ik wou dat ik degene was die het blijde nieuws kon vertellen, ik ben nu lekker ego bezig maar ik vind dat dat nu wel effe mag, Vandaag gaat ze ook nog dood leuk vertellen dat ze dacht dat ze ongesteld was geworden en daar zo erg van baalde (na ronde 1)   maar dat dat niet was doorgezet en dus nu een zwangerschap was, en nu nog erger, waarschijnlijk kan ik pas in januari bij de fertiliteits arts terecht omdat er zulke lange wachttijden zijn! GRRRR!!!! Het is nu toch eens een
x onze tijd geworden!!! Vind je niet.

Ik weet niet meer hoe je heet zwangere onder ons maar ik gun jou het echt van harte ondanks dit berichtje hier boven, ik bedoel jij bent ook al zo'n tijd bezig, Ga er lekker van genieten meid!!!

Liefs Esther

Terug
Bovenaan