vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Hoi Esther,

Ik kan me voorstellen dat het erg moeilijk is om dat nieuws te horen. Je gunt het een ander van harte en ik ook, maar toch had je zelf graag ook eens positief nieuws willen hebben!!
En al helemaal moeilijk als iemand zegt dat het na 1 of 2 keer al raak was.
Ja, het blijft lastig en des te langer je bezig bent, des te moeilijker wordt het.
Maar dat je pas in januari naar het ziekenhuis kan ivm lange wachttijd, dat vind ik echt bezopen! Het wachten duurt al zo lang en dan zo'n tegenvaller.
Misschien kan je in een ander ziekenhuis sneller terecht??
Ik hoop echt dat er snel meer positief nieuws volgt op de site!!

Gister heb ik een berichtje van een vriendin gekregen die zwanger van de tweede is. Ze is nu 27 weken zwanger, maar heeft een bloeding gehad, omdat de placenta voor de uitgang ligt.
Het ging goed met haar, maar afgelopen nacht weer bloeding gehad. Vindt het echt erg!
Ja, dat zijn ook nare dingen!!

Nog twee dagen, dan mag ik weer terug naar de Gynaecoloog, spannend!!

Liefs van Patries.

Mariska: Wat lees ik nou??? Wat geweldig! Heel veel geluk!!! Blijf je nog wel bij ons meelezen??? Van harte gefeliciteerd!!! Hoef je lekker de mm niet in!

Esther en Patries: O wat zijn jullie verhalen toch herkenbaar. Zo ontzettend veel zwangeren en net bevallenen in de omgeving en je gunt het ze ontzettend, maar zelf wil je ook zo graag....
Soms is het inderdaad wel moeilijk, zeker als mensen ernaar vragen en willen weten of er bij jullie al eens een kleintje komt...ze moesten eens weten. Ik heb zelf eigenlijk niemand in de omgeving verteld dat we ermee bezig zijn, dus soms is dat wel lastig.
Over ruim twee weken moet mijn man zijn zaadjes inleveren en daarna nog ruim twee weken wachten en dan horen we de uitslag...wel spannend. Ben soms bang voor slecht nieuws.

Groetjes Jana

ps. Is ons oude forum nog te openen?

Dag dames,

Vervelend he, die emoties wanneer er weer iemand megasnel zwanger is om je heen?

Af en toe kan ik er ook echt om janken.

Zit zelf nu tegen de NOD aan als ik mijn temperatuurstaat volg. Zou ongeveer morgen denk ik moeten zijn. (niet helemaal duidelijk tov vorige maand).
Niet echt verschijnselen, af en toe een vlaag misselijkheid, maar kunnen ook de zenuwen zijn. Verder soms onwijze kramprond mijn baarmoeder. Na het plassen enzo.

Hoop het zo, maar durf er niet op te hopen...

Sterkte allemaal!

Ben heel benieuwd hoe het met Maris is!!!

liefs
Laura

Patje: Volgens mij moest je morgen naar het ziekenhuis??? (weet het  niet helemaal zeker) In ieder geval heel veel succes gewenst. Zal aan je denken!

Groetjes,
Jana

Hoi Allemaal,

Weer een berichtje van mij. Ik ben weer een beetje bijgekomen van de verbazing. Ik voel me ook behoorlijk zwanger, misselijk, vreselijk moe (ik kan het klokje rond slapen). Maar dat hoort er allemaal bij en heb ik er zeker voor over.
Natuurlijk blijf ik met jullie meelezen. Ik zal alleen niet heel veel reageren. Omdat ik weet dat het heel moeilijk kan zijn voor jullie. Het is soms ook gewoon kl*te.
Ik hoop echt dat het voor jullie ook snel zover mag zijn!
Succes allemaal!

Groetjes Mariska

hoi ik ben kim

het lijkt me leuk om met jullie mee te praten.
ik zal me even voorstellen
ik ben 28 jaar en nu ruim een half jaar bezig om zwanger te raken.
dinsdag ochtend was ik 3 dagen over tijd en had echt allerlei
verschillende kwaaltjes dus ik dacht dat het nu echt raak zou zijn.
ook ik heb last van al die zwangere vrouwen om me heen en de een raakt nog makkelijker zwanger dan de andere. echt heel frustrerend.
ik hoop voor iedereen hier dat het allemaal niet lang meer zal duren

groetjes kim

Hoi meiden,

Ten eerste, welkom: Kim. Leuk dat je meekletst!

Mariska: Nu met de zwangerschapskwaaltjes ga je het meer beseffen he, dat je zwanger   bent. Hoop dat het allemaal meevalt.
Wanneer krijg jij je eerste echo?
Ik moet zeggen dat ik het juist super fijn en leuk vind als de zwangeren mee blijven kletsen. Al die verhalen en hoe het met iemand gaat, vind ik erg leuk!!

Ik ben inderdaad vanmorgen naar het ziekenhuis geweest.
Moest er om: 9.30uur zijn en was pas 10.10uur aan de beurt.
Ik was alleen, mijn vriend heeft een nieuwe baan en om dan meteen vrij te nemen.
Ik vond het wel weer spannend.
Ik kreeg een assistent gynaecoloog, eerst even gepraat, ook over de bijwerkingen medicatie etc.
Met de echo bleek dat er 1 eitje 20mm was en ze kon alleen niet goed vertellen of die nog ging springen of dat die al gesprongen was.
Ik moet daarom 27 oktober bloed laten prikken en 28 oktober krijg ik de uitslag, of dat eitje gesprongen is.
Meteen een recept voor clomid meegekregen als de eisprong goed is gegaan, mag ik dus 6 keer doorgaan met 100mg clomid.
Ook zei ze "vanaf cyclusdag 10, om de dag ongeveer klussen tot en met dag 21 ongeveer". Zodat je genoeg kansen hebt!
Ik zit nu op cyclusdag 12, dus nu veel klussen en dan straks weer afwachten.

Ik moet zeggen dat ik hierdoor wel positiever ben en er weer tegenaan kan, want als die 100mg niet aangeslagen waren, dan voelde ik me niet echt happy.

Hoop nu dat het snel raak is!! Ook voor de rest!!

Liefs van Patries.

Dag allemaal,

Maris, van jou kan ik het goed hebben hoor als je over je zwangerschap vertelt! Juist leuk dat een van 'ons' het toch weer is gelukt!

Kim, welkom. Klets lekker mee. Ben je normaal wel op tijd ongesteld?

Patries, wat spannend! Ik zou ook na dag 21 nog klussen (tenzij je gecontroleerd wordt in het ziekenhuis). Ik had mijn ei pas op dag 22 deze maand.

Zelf zit ik hier mega in de zenuwen.
Kreeg in de loop van vannacht hoofdpijn en vanochtend echt misselijk met vlagen. Temperatuur was ook nog steeds hoog, terwijl die vorige maand 2 dagen voor mijn NOD omlaag ging. Zou nu toch ongeveer mijn NOD moeten hebben.
Vanmorgen om 6.00 uur (kon niet meer slapen van misselijkheid en hoofdpijn) een test gedaan, maar die was helaas negatief. Nog maar even wachten hoe de temperatuur morgen is.

Durfde geen paracetamol te nemen. Ben als de dood dat het toch niet goed is, ondanks dat je die wel met mate mag nemen.

Zucht.....

liefs
Laura

Terug
Bovenaan