vervolg: menstruatie wanneer kom je nou?

Hallo Laura,

Wat spannend zeg!
Als je temperatuur hoog blijft is een goed teken, ik hoop echt voor je dat je binnen nu en een paar dagen een positieve test in handen hebt.
Wie weet!!!

Ik ga lekker aan de klus deze week, maar denk dat ik vandaag of morgen mijn eisprong heb, want gister dan een eitje van 20mm en elke dag groeit die 1 a 2mm, dus zou moeten springen ongeveer vandaag.
Heb wel zo nu en dan steken in mijn buik aan de zijkant, ben benieuwd.
Nu heb ik dan nog een echo gehad in het ziekenhuis, maar blijf toch nog tot dag 21 om de dag klussen, denk ik.
Ik wil deze kans niet mis lopen, nu ik een eisprong heb!!

Groetjes van Patries, fijn weekend!

hoi,

Zeg, Patries, hoe groot moet dat ei worden? Is wel hoopvol dat ie lekker groeit en dat je de sprong voelt komen. Klus er flink op los!
By the way, beetje genante vraag: heb jij met die clomid niet dat de boel nogal droog is? Bij mij deed het op een gegeven moment best pijn, beetje schurend gevoel. Nu weer over, was alleen de dagen na de clomid. Wel irritant als je veel moet klussen.

Hier nog steeds hoge temperatuur. Vandaag af en toe echt menstruatiegevoel, maar niks hoor. Morgen gaan we weer testen. Moet mezelf tegenhouden om het nu niet te doen, maar wil geen testen verspillen en mezelf gek maken. Zucht....
Had woensdag of donderdag 2 weken geleden mijn ei. Tis nu vrijdag... Veel langer kan de menstruatie toch niet wegblijven? Ze zeggen toch dat je rd's precies 14 dagen later komen?

groetjes
Laura

Diepe teleurstelling hier. Mijn temperatuur was vanochten 36,9. Diepe dip na 2 weken tussen 37,1 en 37,3 gezeten te hebben.
Ik ga dus ongesteld worden.....

Vanmorgen even de hele boel bij elkaar zitten janken. Nu maar weer de zinnen op iets anders zetten.

groetjes
Laura

Hoi Laura,

He, wat balen zeg dat je temperatuur weer zakt, ik hoop dat je niet je menstruatie krijgt.
Maar als je temperatuur daalt zit het er wel in jammer genoeg!
Het duurt ongeveer 14 dagen na de eisprong dat je menstruatie komt, ik zou voor de zekerheid iets langer tellen.
En jou vraag over de clomid: Ik heb eigenlijk geen last van dat ik niet vochtig genoeg ben. Tenminste tot nu toe niks van gemerkt.
Kan misschien een bijwerking zijn van de clomid.
Jij in ieder geval succes en ja die tranen kan ik me geloven, na zoveel pogingen is dat steeds weer een grote tegenvaller he!

Ik zit nu op cyclusdag 14, dus blijf gewoon nog een week doorklussen.
Ik heb nu nog steeds last van, dat ik het warm heb, soort van opvliegers, vooral mijn wangen zijn heel warm.
Verder klussen en over een week progesteron prikken, om te kijken of het eitje gesprongen is.
Het eitje was 20mm en ik heb op internet gelezen dat ze rond de 20mm vaak springen.

Fijn weekend iedereen!

Groetjes van Patries.

Hallo meiden,

Hoe gaat het met jullie allemaal!?
Patries, goed klussen dus deze dagen!!! Wel fijn om te weten dat je ei gaat springen!!   Hopen dat het deze maand voor ons allemaal raak zal zijn.

Sorry maar ik kan jullie namen allemaalniet zo goed onthouden, even over de tempratuur dip, wat balen is dat dan he, je zit vol spanning te tellen van dag 12,13 oh ja nog steeds hoog en dan dag 14 fjuuuu daalt ie weer, vind dat ook altijd zo'n teleurstelling.

Ik zit nu op dag 25 en nog steeds geen ei te bekennen, heb mijn tempratuur weer bij gehouden en nog steeds geen verhoging die ik normaal gesproken altijd heel goed kan zien. Dus we klussen nog steeds elke dag ik wil deze maand elke kans pakken die we kunnen pakken, gelukkig kunnen manlief en ik de lol er wel van inzien, moet ook wel want pfoefff wel heftig hoor elke dag!!!
maar goed, hoor manlief niet klagen, ha ha ha ha.
maar ga dit echt niet elke maand doen.

Nou ik ga super duimen voor ons allemaal dat het deze maand raak voor iedereen   mag zijn,

Liefs Esther

Hoi Esther,

He, wat lees ik nu, dat je elke dag klust dat is echt veel en is echt niet nodig hoor!
Ik las laatst op internet dat om de dag vrijen in je vruchtbare week vaak zat is.
Ook omdat de sperma 72 uur leeft en elke dag vrijen wordt er gezegd dat de kwaliteit van het zaad minder is.
Wij doen het nu in de vruchtbare week om de dag en dat vind ik echt meer dan zat!!
Ik klus deze hele week nog en dan maar weer twee weken afwachten.
Toch probeer ik mijn temperatuur bij te houden. Ik zit nu op cyclusdag 15 en mijn temperatuur is 36,8 en afgelopen donderdagochtend voordat ik naar het ziekenhuis ging was deze 36,4, dus wie weet is dat mijn eisprong geweest.
We zien wel en ik hoop idem dito net als jij dat we weer leuke zwangerschapsberichtjes krijgen volgende maand!!

Fijn weekend!

Groetjes van Patries.

Hoi patje,

Jah is wel heel erg vaak he maar mijn man had zelf ook van dat we het deze maand maar echt elke dag moesten doen vanaf dag 10. Ik heb het idee( sorry voor het onsmakelijke) maar ik moet s'nachts altijd naar het toillet en dan komt eigenlijk altijd het spul er weer uit dus voor de zekerheid nu dus maar elke dag, ik ga dit echt ook niet elke maand doen hoor!!!!!!

Ik heb wel het idee dat mijn ei er aan zit te komen of is geweest, heb opgeblazen gevoel in buik maar goed mijn lichaam heeft me deze maand al vaker voor de gek gehouden. Kan niet wachten dat ik mijn tempratuur omhoog zie gaan want dan weet ik in ieder geval dat ik de 14 dagen kan aftellen.
Voor jou inderdaad wel fijn om te zien dat ie al is geweest, en nu maar hopen dat het raak is. Dat wat ze van de week prikken bij jou is dat om te zien of je ei is geweest dan???

Liefs Esther

Hello,

Spannend Patries! Is toch bijna een halve graad verhoging... Heeft ie aangehouden?

Hier zijn de rd's in volledig vechttenue aangekomen gisteren en een volledig slagveld aangericht. Mijn hemel, wat heb ik een krampen gehad de afgelopen dagen en een puistjes!
Had zaterdag afgesproken met een paar vriendinnen, die niet allemaal precies weten hoe het bij ons zit. Een zat de hele tijd te vertellen over alle zwangeren in haar omgeving.
Was op een gegeven moment gewoon de tel kwijt.
Moest mezelf echt vermannen om niet in janken uit te barsten.
Moest natuurlijk ongesteld worden, dus afgezien van de teleurstelling gierden de hormonen ook nog door mijn lijf. Heb me lang niet meer zooooooo zielig gevoeld.
Nu gaat het wel weer. Kan niet wachten om met de volgende ronde te starten.
Ga toch weer proberen er minder mee bezig te zijn deze maand....

Dat vele klussen vind ik ook wel lastig hoor. Wij doen het vanaf dag 14 ongeveer om de dag en daarnaast gebruik ik ovulatietesten en als daar maar een vaag streepje op verschijnt, moet het maar even elke dag.
En ik temperatuur en de afgelopen 2 keer ging mijn temperatuur onwijs omlaag net voor de eisprong. Dus dat is ook een teken om flink van bil te gaan, zeg maar....

Allemaal weer veel succes!!!

groetjes
Laura

Terug
Bovenaan