Vervolg: Menstruatie wanneer kom je nou?

Even een snel berichtje van mij. Nog steeds niet ongesteld geworden. Gisteren was mijn NOD, maar ik weet mijn cyclus natuurlijk nog niet precies. Het begint nu toch wel een beetje spannend te worden. Als ik morgen niet ongesteld ben dan gaan we zondag testen....

Fijn weekend allemaal en geniet van het lekkere weer.

Veel liefs, Irene

Hoi Irene,

Echt spannend weer he!!
Ik hoop het voor jullie. Wie weet zondag...........

Liefs van Patries.

Hoi Irene,

Echt spannend weer he!!
Ik hoop het voor jullie. Wie weet zondag...........

Liefs van Patries.

Nog geen nieuws.
Gisteren had ik bij het afvegen twee keer een minuscuul klein druppeltje bloed, dus we gingen er vanuit dat ik ongesteld zou gaan worden. We zeiden al tegen elkaar dat dat misschien ook maar beter was, anders zou ik 30 december uitgerekend zijn. Niet echt een ideale periode.
Maar vandaag helemaal niets te bekennen, geen krampen, geen bloed. Al moet ik wel zeggen dat ik al 4 dagen soms wat buikpijn heb, maar dat doet me meer aan bandenpijn denken dan aan ongesteldheid. Dus wie weet...
We weten nog niet wanneer we gaan testen, misschien toch nog wel vanavond.
Tot snel!
Veel liefs, Irene

Ps. Patries, bij jou nog alles rustig of is het al aan het rommelen?

Nog geen nieuws.
Gisteren had ik bij het afvegen twee keer een minuscuul klein druppeltje bloed, dus we gingen er vanuit dat ik ongesteld zou gaan worden. We zeiden al tegen elkaar dat dat misschien ook maar beter was, anders zou ik 30 december uitgerekend zijn. Niet echt een ideale periode.
Maar vandaag helemaal niets te bekennen, geen krampen, geen bloed. Al moet ik wel zeggen dat ik al 4 dagen soms wat buikpijn heb, maar dat doet me meer aan bandenpijn denken dan aan ongesteldheid. Dus wie weet...
We weten nog niet wanneer we gaan testen, misschien toch nog wel vanavond.
Tot snel!
Veel liefs, Irene

Ps. Patries, bij jou nog alles rustig of is het al aan het rommelen?

Oja, nog een nieuwte, Coen loopt sinds deze week echt goed los! Zo super schattig om te zien.
x

Oja, nog een nieuwte, Coen loopt sinds deze week echt goed los! Zo super schattig om te zien.
x

Jeetje mina....ik ben zwanger!!!! Ik kan het nog helemaal niet bevatten. Ongelooflijk!
Vanmiddag een test gedaan en binnen no-time stond het op het schermpje. Het moet echt nog even bezinken hoor! Blij, gelukkig, bang, stress.... Eind december komt, als alles goed blijft gaan, een klein wondertje ons gezinnetje compleet maken. Jeetje!

X Irene

Terug
Bovenaan