vervolg NOD rond de kerst

Hoi suusje,
Ik vind het makkelijker om weer op een nieuwe pagina te beginnen,dus bij deze,.
Spannend voor jou zeg,verplicht nog een week wachten.
Hopelijk is het niet nodig om weer opnieuw te moeten beginnen,en ben je nu toch zwanger geraakt.

Hier idd de testen van sensitest.Zit nu op dag 17,maar nog steeds geen ei.Doe ik wat verkeerd(kan toch zowat niet?).Ga er nog steeds maar vanuit dat het nog gaat komen.Vorige keer ook NOD na 33 dagen (uit mijn hoofd),dus het kan nog.
Had jij met die sensitesten ook een lichte controle streep? Bij mij word de controle streep nooit zo donker als de afbeeldingen op de site van sensitest.
Nou de groeten maar weer.Hou vol deze week.Lekker wat afleiding zoeken.
groeten van Fleur

Hoi fleur,

Goed idee om vervolg op nieuwe topic te maken.Staan we weer wat bovenaan.
Ja zeker wel spannend.Zit niks anders op dan wachten.

Je doet niks verkeerd denk ik met sensitest.Gebruik je wel 2de ochtendurine??
Mag namelijk niet de 1ste urine zijn.Staat ook in bijsluiter.
Bij mij was het ook altijd wat later de eisprong,had langere cyclus toen ik ovulatie testen gebruikte.
Ik weet eerlijk gezegd niet meer of controle streep licht was,is al zolang geleden dat ik die dingen gebruikt hebt.Ik weet nog wel dat ik duidelijk zag wanneer ik ovulatie had.Had dan 2 duidelijk zichtbare donker roze strepen.
Succes.We houden elkaar op de hoogte.

gr suusje

Ik test altijd tussen de middag.
Eet tussen de middag thuis als ik moet werken,dus dat komt het handigst uit.

Ik denk dat mijn ei er aan zit te komen,2e streepje werd nu iets zichtbaar.
Maar het controle streepje is en blijft redelijk lichtrose.
Kweet het ook niet.Afwachten maar.
groetjes Fleur

Hoi,

Ze raden volgens mij wel aan om het in de ochtend te doen en niet s'middags,maar dan met 2de urine zeg maar.
Maar als jij nu zegt dat het zo lukt is het toch ook prima.
Spannend nu!!!!
Gr suusje

Hi meiden,

handig weer zo bovenaan :)
hoe is het met je suusje...kun je de spanning nog n beetje aan...
Hier nog ruim n weerk voor de NOD weer....pff..voelde met gisteren en vandag n beetje lusteloos en niet helmaal lekker, krijg je meteen weer hoop he..maarja, ik moet niet teveel verwachten...

Vandag is mn man aan de verbouwing begonnen van het hokje wat we eigenlijk tot babykamer wilde maken...doet wel n beetje pijn, nu we nog niet weten of het ooit wel in gebruik genomen gaat worden....

@ fleur, volgens mij deed ik ook meestal sm iddags testen...had het idee dat ik eerst n vaag streppje kreeg, en toen wat duidelijker op de dag zelf...

doeei!
sparkle

hoi suusje,
idd spannend nu,ik had gister 2 keer (tussen de middag en 's avonds) een positieve test.
Vanmiddag was het 2e streepje bijna weg!!
We hebben wat te doen vanavond.

Hey sparkle, Wat rot. Best confronterend als je het kamertje voor wat anders gaat inrichten.
Doe je het wel zo dat als je zwanger raakt,je het kamertje zo weer kan ombouwen?
Kan me zo goed voorstellen dat je hoop krijgt als je je niet lekker voelt. Je weet maar nooit...

groetjes Fleur

Hi Fleur,

Zo dus je hebt iig n goed eisprong! dat is al heel mooi natuurlijk...of wist je dat misschien allang...

Ja, t is een heel oud stuk van het huis, dus de muren en de vloer moeten gewoon helemaal vernieuwd..gaan het verder nog niet echt inrichten hoor, dus wat dat betreft kan ik het hopelijk n keer helemaal gaan maken zoals ik wil :)
T is gewoon t idee, omdat we n beetje in ons hoofd hadden om het te gaan verbouwen als er n kleintje zou komen...

Nu dus spannend afwachten voor jullie...is dit de eerste keer dat je testen gebruikt, wel fijn he, maar je bent er nog wel meer op gefixeerd vind ik...

Ik heb t eigenlijk maar 2 maanden gebruikt, vond ze veel te duur en wilde eigenlijk alleen weten of ik wel n eisprong had...

Ik wordt soms echt n beetje boos op mezelf dat ik weer hoop krijg, kon ik dat gevoel maar gewoon uitschakelen, want de kans is toch maar zo klein, en de teleurstelling dan des te groter...

succes!
doei sparkle

Het is niet de eerste keer dat ik testen gebruik,
maar wel de eerste keer dat ik er mijn eisprong mee vind.(ben op een ander merk overgegaan). Ik heb ze van sensitest,van die simpele dipsticks. De prijs daarvan, valt nog mee.

Je kan wel boos op jezelf worden,maar dat helpt zo weinig. Ik denk dat het heel normaal is dat je toch hoop blijft houden..je weet maar nooit.Maar idd het zou makkelijk zijn als je bepaalde gedachten of gevoelens tijdelijk uit kon schakelen.

doeidoei Fleur

Terug
Bovenaan