vervolg NOD rond de kerst

hoi fleur,

Helaas zojuist weer ongesteld geworden,dus voel mij zwaar kl#te nu.
Op dag 25 dus totaal nog niet verwacht zal wel door die hormonen komen.
Wat een ellende toch had toch een beetje hoop door die hormonen,maar het blijft dan toch weer zo zwaar op je dak vallen helemaal omdat het zooo vroeg is.Morgen maar weer het zh bellen.
Nog 1x iui en dan starten met wat anders volgende maand gesprek met ivf arts.
x suusje

Oh meid,
wat k*t zeg. Ben je zo hoopvol dat het deze keer gaat lukken, mocht het weer niet zo zijn.
Wanneer moet je nu weer naar het ziekenhuis? Heb je nog even de tijd om weer wat bij te komen.
meis,ik denk aan je.
dikke knuffel Fleur

Hoi fleur,

Vandaag zh gebeld aankomende zat dag 3 weer naar zh voor echo, bloed prikken en weer starten met de hormonen.Hopelijk is het deze laatste keer raak voor ons.

x suusje

hoi Suusje,
hoe is het met je.Kan je een beetje omgaan met de teleurstelling?
je hebt bijna geen tijd om er over heen te komen...dan moet je alweer voor de volgende keer naar het zh.

Je schrijft dat dit de laatste keer word,
hoop echt voor je dat het goed komt...maar als je niet zwanger word...wat dan?

Nog maar niet aan denken,eerst weer deze zaterdag.

Liefs Fleur

Hey meiden,

Hoe is het? Suusje, al weer bij het ziekenhuis gweest?
En fleur, jij zit nu ook in je wachtperiode neem ik aan...
Ik nog twee dagen, maar geen bijzondere verschijnselen...dus op naar de kliniek, en hopelijk kunnen we dan snel meer!

grtjs sparkle

Hoi meiden,

@sparkle: wanneer mochten jullie ook al weer naar de kliniek? Begin febr.toch? Komt nu wel snel dichterbij.

@suusje: hoe is het vandaag gegaan?

hier alles goed.
Deze week pas mijn ei gehad (ovu test) dus ik moet nog wat langer wachten.

Maakt niet uit, ik vermaak me wel. Ben er deze week niet zo mee bezig (nouja behalve ovu testen en klussen dan.) .Word wel weer spannend tegen de tijd dat de NOD er aan komt. Zal dus een paar dagen later zijn dan verwacht aangezien ik mijn ei rond dag 19/20 had.

Meiden goed weekend

Hoi fleur,

Slecht nieuws voor ons.Gisteren naar zh geweest voor echo wat blijkt een cyste.Dus deze maand geen iui,pfff dit kan er ook nog wel bij.Door de hormoonstimulatie is er een cyste ontstaan.Waarschijnlijk heb ik hierdoor afgelopen iui geen schijn van slagen gehad,omdat mijn ei dus er waarschijnlijk nog zit die had moeten springen.
Hij moet nu dus weer slinken.
Dit kan er ook nog wel bij.Gaat nu wel weer iets beter met ons,maar zag het gisteren niet zo meer positief zitten.
Nu dus weer opnieuw ongesteld worden en dan mag ik pas weer verder (mits cyste geslonken is) volgens gyn komt dit heel vaak voor bij iui met hormoonstimulatie,maar dan nog hier zit je niet op te wachten.

Voor jou nu dus weer spannend fleur.Klus dagen weer voorbij.
Ik ga voor je duimen meid.Er moet toch iemand weer een x goed nieuws brengen op dit forum.

Sparkle: Hoe gaat het nu met jou??

Gr suusje

HEy suus,

oh nee....weer uitgesteld dus...!! Heb je er ook pijn van? Of niet...Krijg je daar dan nog medicijnen voor ofzo? of moet dat uit zichzelf slinken...
Ik zit nu op t wachtbankje...dus weer ff stressen, over 1,5 week mogen we naar de kliniek, dus dat komt al dichterbij.. vinden we wel spannend, maar ook wel fijn dat er nu straks echt wat gaat gebeuren!...
sterkte!
sparkle

Terug
Bovenaan