vervolg NOD rond de kerst

Hoi,

Ja balen,nee gelukkig verder geen last van.
Het moet vanzelf slikken,zonder medicatie.
Aan ene kant is het mischien wel goed een maandje rust.Alleen had ik daar liever zelf voor gekozen en nu is het zo opgelegd.
Ik ga ieg dit weekend lekker een cruise maken naar engeland heerlijk een beetje afleiding.Kijk er erg naar uit.

Spannend voor jou nu dus sparkle.
Ga je deze maand starten met iui??

Gr suusje

Hi,

Ik ben weer van t wachtbankje af...! Weer n teleurstelling natuurlijk..had stiekem gehoopt niet naar de kliniek te hoeven..haha...
Maar geeft ook wel weer rust nu, niet zo druk in mn hoofd er mee bezig...
Wij weten nog niet wat onze opties zijn, dat horen we wanneer we naar de kliniek gaan...vind het wel spannend...

heerlijk, lekker op n cruise, hopelijk kun je lekker onstpannen...wij zijn ook n beetje bezig om rond te kijken voor een leuke trip...nog geen vaste plannen..

Denken ze dat die cyste na een maand weer echt weg is?

@ fleur: nu weer afwachten dus, hoeveelste ronde voor jullie nu?

grtz sparkle

Hallo sparkle,

Balen ook weer voor jullie,inderdaad hoop je toch altijd dat het is gelukt en de vervolg behandeling niet nodig is.Hadden wij ook.
Maar helaas nog geen resultaat.

Die cyste moet in principe binnen een maand weer geslonken zijn,laten we het maar hopen.

Nu eerst even genieten van onze wel verdiende cruise,kijk er erg naaruit.Heerlijk even weg,goede afleiding en geen zh gebeuren.
Volgende week dond. wel gesprek met arts over hoe verder na iui.We gaan dan starten met ivf.

gr suusje

he suusje,

geniet van de cruise!!! veel plezier...!
Spannend nu straks weer aan iets nieuws beginnen...kijk je er erg tegenop of heb je veel goede moed om hier aan te beginnen??

ben wel benieuwd hoe het straks gaat!
Aan de ene kant hoop ik dat er voor ons nog IUI inzit, maar aan de andere kant, als dat alleen maar voor veel extra spanning en meer teleurstellingen gaat zorgen....maar IVF vind ik ook nog steeds wel n hele stap...

dooei sparkle

Hoi sparkle,

Wij gaan er zeker van genieten,kijken er zo naar uit.Heerlijk even weg van alles en gedachte op iets anders.

Ben nog niet bezig met de ivf.Eerst nog 1 iui.We krijgen nu andere hormonen en ook nog extra controles en hormonen na de iui toch weer iets meer kans.Wij zien wel.Op een gegeven moment leer je er een soort van mee omgaan en wil je niet tever vooruit denken.

Jullie ook heel veel succes.Moet je binnenkort weer naar het zh??

Hoi meiden ben ik weer,
lekker een paar daagjes op vakantie geweest in eigen land.

@suusje: meid wat een tegenvaller voor je. Ik las dat je lekker op vakantie gaat,heel veel plezier

@sparkle: hoi meid,hoe is het met je? Ik las dat je toch weer ongesteld was geworden,balen. Maar je afspraak in de kliniek is nu al bijna. Lekker hoor.
Wij zitten nu in ronde 12.

Hier niet veel nieuws nog,twijfel nog even wanneer ik zal gaan testen, had mijn ei rond dag 19/20. Zit nu op dag 29. Nog iets te vroeg om te testen,maar dinsdag moet ik naar de tandarts voor een behamdeling,met verdoving.Mss morgen maar even testen,al heb ik niet het gevoel dat het gelukt is...
Afwachten maar.

Hi fleur,

Hier gaat t goed hoor...vind het wel n heel raar idee dat alles nu zo'n stuk dichter bij komt, t wordt allemaal zo officieel nu ofzo...Heb veel vragen, maar ben gelukkkig nog niet echt zenuwachtig, maar dat zal best nog wel komen, mij kennende ;-)

Test je meestal iedere maand? Ik heb het alleen n paar keer gedaan, toen ik echt overtijd was, helemaal op van de zenuwen natuurlijk...en n grote teleurstelling..

Nou, we horen t wel!
x sparkle

Hoi Sparkle,
Zenuwachtig zijn mag best toch?
Logisch hoor.

Nee,ik test niet iedere maand, maar ik moet dinsdag naar de tandarts, en weet niet of dat kwaad kan als je net zwanger ben?! Ik denk dat ik voor de zekerheid morgen of maandag maar even een testje doe.Al heb ik niet het gevoel dat het raak is.

groetjes Fleur

Terug
Bovenaan