hey meiden
wilde even het vervolg laten weten van mn vorige topic.
ik ben vandaag naar de vk geweest en moet vanaf nu naar de gyn.
daar wordt ik onder controlle gehouden.
8 april moet ik naar de gyn. dan krijg ik als t goed is een dopple echo en wordt er aan de hand daarvan verder besloten, hoe nu verder.
ik heb een te klein buikje volgens de vk. een buikje van iemand die 27 a 28 weken zwanger is.
(ben woensdag 31 weken zwanger)
heb nu zelf ook de metingen gezien van ons ukkie.
het buikje is te klein, maar het hoofdje ook.
zit op het randje van ernstig.
heel veel rusten, was t advies van de vk. mag niks meer doen, alleen nathalia verzorgen. maar als ze op school zit, of in bed ligt, moet ik zelf ook plat liggen.
op dit rot nieuws na, voel ik me weer heel erg goed.
heb niet meer zo veel last van harde buiken, en heb energie voor 10.
(sommige van jullie hebben dat ook wel gelezen op hyves hahaha heb idd eigenlijk wel veelste veel gedaan t weekend, maar ik voelde me goed, dus had zoiets van: ach, dat kan nog wel en dat kan oo knog wel, en ja hoor ik ga wel mee boodschappen halen enz... heb maar niet op hyves geschreven dat ik de vloerbedekking toch wel zelf heb gelegd)
nou, tot hier weer de update van mij.
we wachten het dus maar weer af volgende week.
liefs, do
wilde even het vervolg laten weten van mn vorige topic.
ik ben vandaag naar de vk geweest en moet vanaf nu naar de gyn.
daar wordt ik onder controlle gehouden.
8 april moet ik naar de gyn. dan krijg ik als t goed is een dopple echo en wordt er aan de hand daarvan verder besloten, hoe nu verder.
ik heb een te klein buikje volgens de vk. een buikje van iemand die 27 a 28 weken zwanger is.
(ben woensdag 31 weken zwanger)
heb nu zelf ook de metingen gezien van ons ukkie.
het buikje is te klein, maar het hoofdje ook.
zit op het randje van ernstig.
heel veel rusten, was t advies van de vk. mag niks meer doen, alleen nathalia verzorgen. maar als ze op school zit, of in bed ligt, moet ik zelf ook plat liggen.
op dit rot nieuws na, voel ik me weer heel erg goed.
heb niet meer zo veel last van harde buiken, en heb energie voor 10.
(sommige van jullie hebben dat ook wel gelezen op hyves hahaha heb idd eigenlijk wel veelste veel gedaan t weekend, maar ik voelde me goed, dus had zoiets van: ach, dat kan nog wel en dat kan oo knog wel, en ja hoor ik ga wel mee boodschappen halen enz... heb maar niet op hyves geschreven dat ik de vloerbedekking toch wel zelf heb gelegd)
nou, tot hier weer de update van mij.
we wachten het dus maar weer af volgende week.
liefs, do