vervolg op echo vorige week

Hoi Do,

Ben het volledig met de rest eens, het is kei moeilijk maar je moet echt je rust nemen, dan doe je juist heel veel, voor je kindje dan!
En vloerbedekking leggen, nee dat kan toch echt niet meid!
Die vriendin waar ik het laatst al over had, die kreeg ook elke keer te horen dat haar buikje en kindje te klein waren, moest ook elke week voor een echo en mocht nagenoeg niks doen, ze heeft nu 3 gezonde kinderen die allemaal super mooi op gewicht zaten met de geboorte, het is toch echt natte vinger werk, wat natuurlijk niet wil zeggen dat je niet precies moet doen wat je vk en erwin zeggen,,haha

Rust ze,, Liefs MJ

Hey meid

Je hebt al gehoord staat er ook achter net als de andere meiden. Ik vind het jammer dat ik niet dichtbij woon want dan kwam ik echt regelmatig polshoogte nemen hihihihih.
Meid ik ga voor je duimen dat ze het mis hebben en dat het wel meevalt

dikke knuffel liefs lisette

ook ik sluit me aan bij de andere meiden: op de bank/bed jij!!!

tis heel moeilijk i know maar tis wel t beste voor je kindje
als je nou niet je rust neemt en ze nemen je op in t zknhs voor je rust is t nog erger
dus lekker rust houden meis

liefs maurilla

ook ik sluit me aan bij de andere meiden: op de bank/bed jij!!!

tis heel moeilijk i know maar tis wel t beste voor je kindje
als je nou niet je rust neemt en ze nemen je op in t zknhs voor je rust is t nog erger
dus lekker rust houden meis

liefs maurilla

Heej do,

Ik begrijp dat het lastig en moeilijk is om helemaal niets meer te mogen doen, maar probeer het van de andere kant te bekijken.

Nu KAN je lekker rustig op de bank liggen en je rust pakken, nu KAN je lekker boekjes lezen, puzzelen, filmpjes kijken, scrappen foto's plakken aan tafel, nu KAN je heerlijk je ogen dicht doen wanner je wilt... straks over 9 weken als de baby er is, mag je er weer voor gaan met voedingen om de 3 uur (en jah ook snachts) en moet je er uit als er iets is, en moet je voor 2 kindjes zorgen...(ook vind je dan haha dat je 2 wondertjes heb, en houd je heel veel van ze)
dan word het weer druk voor je.
Als de een lekker ligt te slapen heeft de ander weer je aandacht nodig.

Probeer er ondanks dat het een moeten is ook een beetje van te genieten en als je heel goed uitgerust bent gaan de bevallingen vaak ook makkelijker ;-)

Sterkte en succes ermee!
Liefs Marina

We kunnen natuurlijk naar Rotterdam afreizen met zn alle en je op de bank komen vastbinden,,haha

Idd marina heeft gelijk,,over een paar weken heb je 2 hummeltjes rondlopen(nou ja nog niet lopen natuurlijk,,haha) en dan kun jij weer meer doen dan je wenst!!

Liefs MJ

Terug
Bovenaan