Hee allemaal,
Na een weekje lekker vakantie weer een berichtje van mij en wat heb ik veel gemist om bij te lezen...
Op iedereen reageren is niet te doen, maar "nieuwelingen" welkom en speciaal even voor
Sukkie: gefeliciteerd!!! wat goed meid, lang moeten wachten op duidelijkheid, maar zo mooi nieuws voor jou! Elleste ook weer boven water zie ik, goed om weer van je te horen, ook al voel je je nog niet zo jofel
Even update over mij: op vakantie ben ik weer gewoon ongesteld geworden, tot mijn grote teleurstelling. Vond ik al lastig te verkroppen, want ben ook net 34 geworden, voel me zo oud... kom ik terug, twee hele vrolijke berichtjes van vrienden: "wij zijn zwanger!!". Baby van mijn schoonzus geboren, hele familie in vervoering omdat het zo'n schatje is...Kortom ik trek het ff helemaal niet, ben er zo verdrietig om... Vriend zegt heel lief, ook ons gaat het lukken, maar ik kan mezelf niet zo goed in de hand houden. Het is ook niet dat ik het een ander niet gun, helemaal niet maar ja als je zelf ook wilt... Op een of ander manier had ik min hoop op deze cyclus gezet, want vakantietijd, ik heb een vrij stressvolle baan en volg een opleiding. Ik dacht dat wat rust vast wel zou helpen maar nee dus.
Er rest mij niets anders dan maar weer op naar de volgende ronde. Nu zie ik dat nog ff niet zitten, maar ja. Vriend heeft me met zijn humor enorm veel seks beloofd, dus laat ik daar de lol maar van inzien en er weer tegenaan gaan..
Groetjes Line