Hallo allemaal,
@Sukkie: Veel plezier vandaag en laat natuurlijk ff weten hoe het was!!
@Jootje:
O vind het zo spannend.... al dat wachten wordt je soms wel gestoord van. Hoop voor je dat het snel raak is.
@Marijke:
?? Vertel eens wat meer over die website!!
Zal wel ideaal zijn als het weer een beetje op het oude leek want dit is zo'n saaie bedoeling. Geen banners geen smileys geen glitters....
Ben benieuwd.
@Dora:
Meid gefeliciteerd. Leuk dat je laat weten dat je zwanger bent. Ik hoop dat het een mooie en goede zwangerschap wordt.
@Valesca:
Spannend, hou ons op de hoogte. Maar dat doe je wel geloof ik hihi....
Heb gisteravond de doppler gebruikt en ja hoor wat een krachtig hartje was er ineens hoorbaar. Zat helemaal te glunderen samen met mn vent.
Vanaaf even aan mn moeder laten horen. Die gaat janken hahahaha dat weet ik nu al hihi.
@wachters: succes
@klussers: hou het leuk
@ongiers: op naar de volgende ronde
@zwangeren: op naar die bolle buik!!\
Liefs Ilse
@Sukkie: Veel plezier vandaag en laat natuurlijk ff weten hoe het was!!
@Jootje:
O vind het zo spannend.... al dat wachten wordt je soms wel gestoord van. Hoop voor je dat het snel raak is.
@Marijke:
?? Vertel eens wat meer over die website!!
Zal wel ideaal zijn als het weer een beetje op het oude leek want dit is zo'n saaie bedoeling. Geen banners geen smileys geen glitters....
Ben benieuwd.
@Dora:
Meid gefeliciteerd. Leuk dat je laat weten dat je zwanger bent. Ik hoop dat het een mooie en goede zwangerschap wordt.
@Valesca:
Spannend, hou ons op de hoogte. Maar dat doe je wel geloof ik hihi....
Heb gisteravond de doppler gebruikt en ja hoor wat een krachtig hartje was er ineens hoorbaar. Zat helemaal te glunderen samen met mn vent.
Vanaaf even aan mn moeder laten horen. Die gaat janken hahahaha dat weet ik nu al hihi.
@wachters: succes
@klussers: hou het leuk
@ongiers: op naar de volgende ronde
@zwangeren: op naar die bolle buik!!\
Liefs Ilse