Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 6

Hallo allemaal,

@Sukkie: Veel plezier vandaag en laat natuurlijk ff weten hoe het was!!

@Jootje:
O vind het zo spannend.... al dat wachten wordt je soms wel gestoord van. Hoop voor je dat het snel raak is.

@Marijke:
?? Vertel eens wat meer over die website!!
Zal wel ideaal zijn als het weer een beetje op het oude leek want dit is zo'n saaie bedoeling. Geen banners geen smileys geen glitters....
Ben benieuwd.

@Dora:
Meid gefeliciteerd. Leuk dat je laat weten dat je zwanger bent. Ik hoop dat het een mooie en goede zwangerschap wordt.

@Valesca:
Spannend, hou ons op de hoogte. Maar dat doe je wel geloof ik hihi....

Heb gisteravond de doppler gebruikt en ja hoor wat een krachtig hartje was er ineens hoorbaar. Zat helemaal te glunderen samen met mn vent.
Vanaaf even aan mn moeder laten horen. Die gaat janken hahahaha dat weet ik nu al hihi.

@wachters: succes
@klussers: hou het leuk
@ongiers: op naar de volgende ronde
@zwangeren: op naar die bolle buik!!\

Liefs Ilse

haha ja, ik hou jullie wel op de hoogte....kan ik ook niet anders, want ik ben wat gestressed en moet het gewoon van me af praten.

Nog geen ongi te bekennen......en mijn tepels worden heel donker !! als ik niet zwanger ben, dan schijnzwanger ofzo, maar alles bij elkaar word me iets te bizar nu. Ik durf alleen echt niet te testen...ben zooooo bang voor een teleurstelling....ik kijk het gewoon maar aan tot minimaal einde van de week.

Wat fijn dat je zo'n plezier hebt met die doppler meis !! een super apparaat dus.....gaaf joh :)

hey meiden,

we houden jullie natuurlijk op de hoogt van onze site haha alleen snap ik dr de ballen nog niet van dus graag alle eer aan valesca!!!!
het moet dus idd een forum worden zo als de oude met tabel, banners enzo je kan er ook vrienden worden met elkaar en prive berichten sturen en als het goed is kan je je banner als standaard bloktekst zetten zodat die automatische onder je tekst verschijnt.
we zijn dus druk bezig om dit voor elkaar te krijgen hou jullie zeker op de hoogte

@dora
tuurlijk moet jij er ook bij hoe meer meiden hoe meer vreugde

@valesca
wat ik gister al zei ik ben er haast zeker van dat je gaat gillen van het weekend maar wie weet we wachten rustig met je af

@sukkie
wow gaaf zeg dat je de hartslag van je kindje zo goed hoorde super zeg!

en ook nog leuk idee voor forum is dat we er straks ook foto's op kunnen zetten van de kindjes die worden geboren leuk idee of niet?

xxx marijke
21+5

hey marijke,

sukkie? je bedoelde mij zeker hahaha of heb ik wat gemist?!
Ja ik vind het helemaal een superidee.
Buikfoto's foto's van puk uk en mormel haha. Gaan jullie die zelf oprichten dan??
Als ik helpen moet met iets geef maar een gil hoor.
Heb er ook geen moer verstand van maar dat maakt niet uit hihi.

hey vieguh ja bedoelde jou hahah

en het word idd zelf opgericht door valesca en met hulp van mij en svtje moet dat toch goed komen haha en je mag niet helpen je moet hahah en dan vooral met kletsen haha want wil dat het weer gezelligste forum van internet land word

voor iedereen die oude forumers nog ergens spreekt nodig ze ook uit en zeg maar dat ze deze topic dan ff bij moeten houden om te lezen wanner het af is

xxx
marijke

hey hoi
dacht lees een beetje bij
want is al weer veel geschreven.
dora gefeliciteerd met de zwangerschap.
andere ook die ik wel vergeet.
zijn inderdaad minder mensen met dit forum.
ik in indergeval ook haha vind soms niks aan.
wel met jullie hoor :)
maar ja het forum ding telkens op zoeken enzo.
leuk idee om zelf een site te beginnen.
lees of merk het vast weleens. wanneer het zo ver is.
sukkie veel plezier met dan vandaag de echo
spannend hoor!!
groetjes marielle

hey meiden

de site is af

http://zwangerforum.come2me.nl/

dus meld je aan en kom gezellie bij ons kletsen

tot snel doei

xxx
marijke

Hey Peeps!

Valesca,ik zit gewoon met smart te wachten tot je t positieve nieuws bekend maakt haha! Ga je echt tot t eind van de week wachten? Owjee dat zou ik niet kunnen haha! Ik duim voor je meis! Heb zo even niet in me hoofd wie er nog meer aan t wachten was. mammavanbinkie ook? Sorry,ben ff t overzicht kwijt. Ben dus inderdaad gewoon ongi geworden,dus op naar de volgende.

@ Vieguh: Gaaf joh zo'n doppler ding lijkt me leuk om inderdaad de familie ook ta laten horen. Dus je hoort t nu al zo goed? Heeel bijzonder!

Ik vind die site wel n goed idee,als t niet gaat zoals wij willen,dan maken we onze eigen site maar haha! Heb dr ook geen bal verstand van dus geloof niet dak veel kan helpen. Behalve dan gezellig meeschrijven. Ben allang blij dat iedereen toch blijft hangen,ookal zijn ze zwanger. Geweldig!

Nou meiden ik ga weer aan t werk!
Tot schrijfs enne,Valesca: ZET HEM OP!!

Kwisjuh
Ronde 7 NOD 29aug =1 dagje verschoven

Terug
Bovenaan