vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus?? Quinta, Daffy, martine, taraneh, zonnetje!!!

Superidee Jen!

Zwanger:
Naam/leeftijd/kindje/uitgerekende datum

Taraneh-3e kindje-05-03-10
Martine
Quinta
Knutseljuf-26-2dekindje 07-07-2010 (word eind mei gehaald)

NOD:
Naam/leeftijd/kindje/ronde/NOD

Daffy / 27 jaar / 1e kindje / ronde 4 / NOD = 7 nov
Zonnetje 10 nov naar gyn voor echo eierstokken
Patricia

Zwanger:
Naam/leeftijd/kindje/uitgerekende datum

Taraneh-3e kindje-05-03-10
Martine
Quinta
Knutseljuf-26-2dekindje 07-07-2010 (word eind mei gehaald)

NOD:
Naam/leeftijd/kindje/ronde/NOD

Daffy / 27 jaar / 1e kindje / ronde 4 / NOD = 7 nov
Zonnetje 10 nov naar gyn voor echo eierstokken
Patricia / 29 jaar/ 2e kindje / ronde 2 / NOD = 12 okt (?)

Ik denk dat mijn NOD 12 okt. is omdat ik in de eerste ronde na 5 weken ongesteld werd. Dus gok op 12 okt. maar kan natuurlijk ook wat eerder of later zijn.

Hey dames,

Hoe is het bij jullie?? ik moet morgen weer naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken en een echo te laten maken.
Ik moest vrijdag met spoed naar het ziekenhuis, hele hevige buikpijn aan 1 kant. De vk dacht meteen aan een buiten baarmoederlijke zwangerschap. Dat kon zo vroeg op de echo nog niet gezien worden, maar leek er op dat alles ok is. Bloed laten prikken HCG was 152, dus dat is super, morgen weer bloed laten prikken en dan moet het HCG meer dan verdubbeld zijn en moet er ook iets te zien zijn in de baarmoeder (iig een klein zwart zakje, verder kan er nog weinig gezien worden) Heb nu gelukkig geen buikpijn meer!.

Liefs Jen

hoi jen,

dat is schrikken zeg!
gelukkig nu geen buikpijn meer,fijn dat je zo goed onder controle blijft in het zh!
succes morgen en ho ons op de hoogte!

hier nog steeds hetzelfde..geen ongi..wel heb ik pijnlijke tepels gehad en toen was het weer paar daagjes weg en nu gevoelige borsten/tepels..ach ik kijk uit naar 10 nov..

liefs zonnetje

Dat is schrikken Jen. Laat ff weten hoe je echo was vandaag! Ik hoop dat alles gewoon goed blijkt te zijn. Laat die buikpijn maar wegblijven.. Hoe voel je je verder?

Hoi Zonnetje, klinkt nog ver weg 10 nov. Ik hoop dat je voor die tijd meer weet dan nu.. blijf toch duimen hoor..

Hier gaat het leven zo z'n gangetje. Alweer ruim 18 weken, de tijd vliegt.
We staan alweer op pagina twee..Ik hoop dat ook Quinta en Martine ons nog weten te vinden.

x Taraneh

Hoi,

M'n Hcg was van 152 naar 690 gegaan, er positief dus, hij moest minimaal op 450 zitten en op de echo was nog barweinig te zien (zwart streepje wat het vruchtzakje moet worden/zijn). Ik mag volgende week donderdag (15e) weer terug komen voor een echo! So far so good, ziet er nu dus allemaal prima uit

Hoi Jen, wat heftig zeg dat je met spoed naar het ziekenhuis moest! Was zeker wel even schrikken of niet? Gelukkig zijn je HCG waarden helemaal goed, hopelijk is er op de echo op de 15e al meer te zien.

Ik had gisteren iets heel onsmakelijks. Ik was al sinds donderdag niet meer ongesteld en zaterdagavond had ik ineens weer een beetje bloedverlies (minimaal). Gisteren zit ik samen met mijn mannetje op de bank te wachten op het bezoek en toen ik opstond om de deur open te doen voelde ik ineens iets gaan lopen. Ik snel naar boven gerend om te kijken en was ik ineens een inlegkruisje vol bloed verloren met stolsels. Ik schrok me helemaal rot zeg! Gelukkig is het nu weer helemaal over, maar ik denk dat het nog niet helemaal schoon was ofzo. Had ik echt nog nooit meegemaakt.

Morgen gaan we naar de verloskundige voor het kinderwensspreekuur. Heb een lijstje met dingen die we met haar willen bespreken en we hebben ook een test op zwangerwijzer.nl gedaan die ze met ons gaat doornemen. Heb van het weekend ook pillen gehaald bij de drogist die een regelmatige menstruatiecyclus bevorderen, hopelijk helpt dat een beetje want van die onregelmatige en lange cycli wordt ik echt niet goed. Geen pijl op te trekken en erg moeilijk om de vruchtbare dagen vast te stellen.

Zonnetje, aftellen tot 10 november he. Hoe lang is deze cyclus nu al?

Groetjes,
Daffy

Hoi Meisjes,

Jen, fijn dat de berichten tot nu toe goed zijn. Dat er nog weinig te zien is, is in deze fase normaal toch? Spannend, spannend..

Daffy, ben benieuwd wat je morgen wijzer wordt. Wel fijn lijkt me om er met een verloskundige over te praten. Zou gelijk even vragen of zij misschien iets snapt van het verloop van jouw menstruatie. Ik moet zeggen dat ik het ook heb gehad, dat ik dacht dat het over was, maar dat ik nog verast werd.

Tot gauw weer!

x Taraneh

Terug
Bovenaan