vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus?? Quinta, Daffy, martine, taraneh, zonnetje!!!

hoi meiden,

jen dat fijn dat alles goed gaat!idd wel spannend he!

wat gek he daffy dat je opeens weer bloed verloor..hopelijk eenmalig.

taraneh 18 weken alweer!!jeetje wat gaat de tijd snel! voel je je goed?wanneer heb je je volgende echo?20weken echo dan?

hier nog steeds hetzelfde..geen ongesteldheid..cyclus duurt nu al 56 dagen ofzo..kan het geen cyclus meer noemen..hopelijk is het snel 10 nov! voor me gevoel begint het dan pas voor me om zwanger te worden..dan heb ik een kans zo bedoel ik het.

liefs zonnetje

Hoi Zonnetje,

Alweer 19wk nu, time flies! Ik heb de 27e okt de 20 wk echo. In mijn 22e week dus pas. Moet nog ff geduld hebben dus. Maar dat is minder lastig dan zo moeten afwachten als jij moet. Ik kan me voorstellen dat je het gevoel hebt dat alles stil staat. Stiekem hoop ik toch dat je verast wordt deze maand.. anders zou het echt fijn zijn als de gyn je op korte termijn het wonderpilletje kan geven. Lukt het je om het een beetje los te laten in het dagelijks leven? Zoiets kan je zo bezighouden, terwijl het daardoor allemaal juist weer langer lijkt te duren. Houdt de moet erin iig!

Dames, allemaal een goed weekend gewenst!

x Taraneh

he meiden,

tijd gaat zeker snel he..ik kan me er wel los van maken zeg maar,maar soms is het ff moeilijk omdat ik nog 4 weken moet wachten dat is heel irritant!kon ik nu maar dan kunnen we verder maar ja..het is niet anders!komt vanzelf allemaal wel,houd de moed erin!

daffy hoe was het op het kinderwens spreekuur??heb je er veel aan gehad?

fijn weekend nog!
groetjes zonnetje

Zwanger:
Naam/leeftijd/kindje/uitgerekende datum

Taraneh-3e kindje-05-03-10
Martine
Quinta-2de kindje- 25-04-20
Knutseljuf-26-2dekindje 07-07-2010 (word eind mei gehaald)

NOD:
Naam/leeftijd/kindje/ronde/NOD

Daffy / 27 jaar / 1e kindje / ronde 4 / NOD = 7 nov
Zonnetje 10 nov naar gyn voor echo eierstokken
Patricia / 29 jaar/ 2e kindje / ronde 2 / NOD = 12 okt (?)

Ik denk dat mijn NOD 12 okt. is omdat ik in de eerste ronde na 5 weken ongesteld werd. Dus gok op 12 okt. maar kan natuurlijk ook wat eerder of later zijn.

Hey meiden

Had ik jullie eindelijk weer gevonde lang verhaal geschreven, zitten jullie hier hahahaha

Maar even een up date.
Met mij gaat het goed, donderdag alweer me 12 weken echo.
Met 10 weken hebben we ook een echo gehad die ik wat vreemd vond, we zagen niet echt een duidelijk kindje en hartje. VK moest lang zoeken en het lag klem (nog nooit zien of gehoord jullie wel) ik heb een plat/ovale baarmoeder en tussen me placenta en baarmoeder wand ligt ons kindje klem, dit is ook de reden dat ik het met 9 weken al voelde kriebelen. Nu gaf ik wel een opmerking naar me vriend toe van kijk het is er 1, waar me vk reageerde er helemaal niet op in ging en verder ging met zoeken naar het hartje (de beentjes trappelde vrolijk rond dus was wel overtuigd dat het goed zat) uiteindelijk vond het hem en liet het zien en ik dacht dat het ergens anders zat (vond het een beetje te dicht op de beentjes) zal het er toch 2 zijn, dit houd me zo ontzettend bezig, meiden hebben jullie enig idee of dat klem liggen vaker voor komt of dat jullie mee gaan met mijn vermoede??????

Gefeliciteerd knutseljuf te gek hoor.
meiden ik duim zo voor jullie dat jullie ook binnenkort zwanger zijn, ik gun het jullie zo!!!!!!

groetjes quinta

\foto{http://www.babybrabbel.com/dynban/9maandenbanner/1272146400/5/0/255/0/1.png}

Hey dames,

Hoe is het hier?? We zijn er allemaal niet zo heel veel volgens mij ;) Morgen alweer 6 weken, maar naarmate de echo nadert (donderdag mag ik weer) word ik steeds nerveuzer of het wel of niet goed zit. Ik droom iedere nacht heel naar en slaap daardoor heel erg slecht. Ook op mn werk ben ik duidelijk niet mezelf.

Ik hoop maar dat alles goed is en dan ik een beetje "normaal" ga functioneren als ik over de 10 weken heen ben! Ben al wel naar mn baas toe geweest, aangezien ik komende weken voor een heleboel onderzoeken naar het ziekenhuis moet. Niet alleen voor de zwangerschap, maar het is wel fijn als mn baas gewoon weet wat er speelt momenteel.

Hoe is het bij alle andere dames....@ taraneh, wil je weten of je een jongetje of meisje krigt??

Liefs Jen

Terug
Bovenaan