vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

heey daffy,balen meid..
hoelang was deze cyclus?
op naar de volgende ronde maar weer..

liefs zonnetje

Hoi hoi,

Ff flink gebaald van het weekend, de teleurstelling was groot. Deze cyclus was 47 dagen. En nu mezelf weer bij elkaar rapen en vol goede hoop ronde 4 in. We hebben volgende week een afspraak staan voor het kinderwensspreekuur van een verloskundige hier in de buurt. Zij kan ons wat adviezen geven om de kans op een zwangerschap te vergroten en hoe je gezond zwanger wordt. Hoop dat we er wat aan hebben.

Groetjes,
Daffy

Hey dames,

@daffy, balen van je ongi, goed dat je naar het kinderwensspreekuur gaat. Misschien dat ze nog wat nuttigs voor jullie heeft. en anders gewoon de teunisbloemolie capsules proberen!!

@ zonnetje, fijn dat er nu wat gaat gebeuren!

@taraneh, gelukkig nu dus niet zo'n extreme last van je bekken als vorige zwangerschap! dat is mooi toch? je dochters zijn toch al wat "ouder" wie weet heeft het daardoor de tijd gehad om wat aan te sterken enzo!

Hier nog geen ongi, de laatste maanden kon ik er de klok op gelijk zetten, dus vind het wel erg spannend!! Had gisteren mn NOD!

Als er morgen nog niks is ga ik testen.

Liefs Jen

Jaaaaaaaaaa ik ben zwanger!!! Ben nu wel super nerveus, na de 2 miskramen hoop ik toch wel dat deze goed gaat, maar het worden vele spannende weken, zolang ik de 10 weken maar voorbij ben, dan kan i meer gaan genieten van het idee!!, ik krijg met 22 oktober een echo (7,5 week) en dan met 9,5 en 11,5 week weer.

liefs Jen

Jen, GEFELICITEEERD!!! Het kan dus zomaar echt gebeuren he ;-). Heel spannend de komende periode. Fijn dat je geregeld een echo krijgt, dan heb je toch steeds weer even een bevestiging dat alles ok is.
Dat het beter gaat met mijn bekken is idd heel geweldig. Het heeft voornamelijk te maken met het feit dat ik er nu goed mee om weet te gaan. Ik weiger gewoon mijn grenzen over te gaan en weet welke dingen belastend zijn en wat juist goed is. daarnaast sport ik nu heel gericht, dat helpt ook echt. Dus.. mocht een van de dames tegen hetzelfde probleem aanlopen, er is echt vanalles aan te doen!

Daffy en Zonnetje, jullie zijn weer in de volgende ronde beland. Ik hoop met jullie mee dat dit een hele goeie wordt. Vier keer is scheepsrecht of zo.. Zonnetje, ben heel benieuwd wat er bij jou uit die echo komt. Het is nog even weg...hopelijk zwaait er dan iemand naar je..
Daffy, goed idee om naar dat spreekuur te gaan. Ik heb er wel eens over gelezen, verder nooit wat over gehoord. Ik ben erg benieuwd of en hoe ze wat voor jullie kunnen betekenen.

Het lijkt of Quinta ons niet meer weet te vinden? Ben erg benieuwd hoe het is!

x Taraneh

Hoi Jen,

Wat super zeg, gefeliciteerd!!!!
Ik kan me voorstellen dat het nog een beetje spannend is i.v.m. je eerdere miskramen. En inderdaad wel fijn dat je meerdere echo's krijgt, is iedere keer toch weer een geruststelling als alles er goed uit ziet op de echo.

Geniet ervan he!

Groetjes,
Daffy

Terug
Bovenaan