vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

Hoi zonnetje,
Lastig dat je niet weet of/wanneer je eisprong heeft plaatsgevonden. Zelf heb ik rond mijn eisprong altijd heel veel slijm, ik merk het altijd aan mijn inlegkruisjes die dan natter zijn dan normaal (genant). Ik heb ovulatietesten thuisliggen en zodra ik merk dat er meer slijm is ga ik beginnen met testen en tot nu toe had ik dan ook steeds gelijk een positieve ovulatietest. Ook heb ik iedere keer een dag hele vervelende steken in mijn onderbuik van de eisprong. Na de eisprong heb ik altijd hele gevoelige tepels, dus ik herken de eisprong wel heel goed. Heb jij vorige cyclus geen pijntjes of klachten gehad waaraan je een eisprong eventueel kan herkennen?

Mischien moet je er deze week toch maar eens een zwangerschapstest aan wagen. Hou ons op de hoogte!

Groetjes,
Daffy

hoi daffy,

vorige cyclus heb ik heel duidelijk helder slijm gehad en idd toen ook ter bevesteging een ovulatie test gedaan en was positief,en toen voelde ik een paar dagen raar gevoel in me buik,na de eisprong was dat weg.en dus een week voor me NOD pijnlijke tepels/borsten.

nu door me vakantie dacht ik ik ga lekker nergens op letten en gewoon genieten van me vakantie!wel dacht ik af en toe helder slijm te zien maar dat was het verder wel.
afgelopen paar dagen wel wat wit verlies gehad en rommelige darmen..maar ja kan ook toeval zijn.ik reken helemaal nergens op.
als het zondag nog zo is ga ik wel testen.
hou jullie wel op de hoogte hoor!

liefs zonnetje

hoi daffy,

vorige cyclus heb ik heel duidelijk helder slijm gehad en idd toen ook ter bevesteging een ovulatie test gedaan en was positief,en toen voelde ik een paar dagen raar gevoel in me buik,na de eisprong was dat weg.en dus een week voor me NOD pijnlijke tepels/borsten.

nu door me vakantie dacht ik ik ga lekker nergens op letten en gewoon genieten van me vakantie!wel dacht ik af en toe helder slijm te zien maar dat was het verder wel.
afgelopen paar dagen wel wat wit verlies gehad en rommelige darmen..maar ja kan ook toeval zijn.ik reken helemaal nergens op.

liefs zonnetje

hoi daffy,

liefs zonnetje

hoi meisjes, die 2 weken wachten zijn lastig he. Ik leef en duim met jullie mee!! Ik hoop zo op goed nieuws aan het einde van deze maand!

Hoe is het met de andere meiden?

't Is weer vrijdag.. lekker genieten van het weekend!

x Taraneh

kon me opeens niet meer inhouden en heb een test gedaan...negatief..
zucht..dan hoop ik maar dat ik snel ongesteld word..morgen dag 37..word er een beetje moe van zo,denk je dat je lijf werkt na zolang te hebben gewacht na het stoppen met de pil,heb ik dus nog maar 1 keer een normale cyclus gehad.
kijk het nog maar ff aan..

liefs zonnetje

Hoi Zonnetje, Balen! Weer een lange cyclus... Zit niet anders op dan wachten idd... Misschien toch superlaat je ei gehad?
Begrijp dat je je niet meer inhouden kon..jammer dat het voor nu nog ff niks heeft opgeleverd.

x Taraneh

Hoi Zonnetje,

Balen he die onregelmatige cycli, je weet zo nooit waar je aan toe bent. Misschien heb je inderdaad een late eisprong gehad en moet je dus nog even wachten? Maar vervelend is het wel want het is zo wel moeilijk te ontdekken wat je vruchtbare dagen zijn. Sterkte met het wachten, ik doe ook met je mee.

Groetjes,
Daffy

Terug
Bovenaan