vervolgverhaal vreemde zwangerschapstest

A

Anoniem

Guest
Nou... ik zit dus achter m'n computer te janken... na wel 8 testen met een lichte (doch zeer duidelijke) streep, ongeveer 2 tinten lichter dan de controlestreep, kwam vandaag de digitale clearblue met indicator binnen... dus even testje gedaan en die zei: 'niet zwanger'... blijkbaar was de predictor van zondagochtend dus niet fout, maar goed... klotezooi, dat is m'n 3e miskraam dan! ben nu nog maar 5 weken en 2 dagen... zal wel binnenkort gaan bloeden dan.... ik baal er zooooo ontzettend van!!!!! maar goed.. niets meer aan te doen... t enige "voordeel" van mijn testmania is dat ik nu niet nog misschien wel een week of langer blij rond had gelopen in de waan dat ik gezond zwanger was...

Lieve Serena,

Ik ben er stil van geworden en kan niet echt iets zinnigs zeggen om je te steunen of troosten. Lieve meid, heel veel sterkte!

Hoi Serana,

Je zegt dat je acht testen hebt gedaan hebt gedaan met een lichte streep, (een streep is een streep ook al is het een lichte)en 1 test van clearbleu zegt niet zwanger!! Het kan natuurlijk ook zijn dat de test niet goed is, Ik wil je geen valse hoop geven!! Waarom ga je niet even langs de huisarts voor een bloedtest weet je het gelijk zeker? Sterkte!
Groetjes, Karin

Hoi Serana,

Je zegt dat je acht testen hebt gedaan hebt gedaan met een lichte streep, (een streep is een streep ook al is het een lichte)en 1 test van clearbleu zegt niet zwanger!! Het kan natuurlijk ook zijn dat de test niet goed is, Ik wil je geen valse hoop geven!! Waarom ga je niet even langs de huisarts voor een bloedtest weet je het gelijk zeker? Sterkte!
Groetjes, Karin

Hoi Serana,

Groetjes, Karin

Hoi Serana,

Groetjes, Karin

Serena, ik zou denk ik zo bie zo naar de huisarts gaan als ik jou was. 3 Miskramen is niet niks. Heel veel sterkte met dit verlies.

Terug
Bovenaan