vervolgverhaal vreemde zwangerschapstest

Serana,

Net terug van een teamuitje maar wilde nog snel even reageren.

Wat ontzettend vaag!!! Heb je nog weer contact gehad met je vk? Dus van derde mk weer een stapje terug? Gaan we nu samen voor 3x scheepsrecht? :)

Pfff, wat zul jij raar uit het ziekenhuis zijn gestapt...

Heel veel liefs Lientje

Hoi Lientje...
Het is inderdaad toch een soort van "opluchting" dat t niet een derde miskraam was, want dan krijg je echt t idee: is er iets mis met me ofzo?? Maar ja, echt n normale situatie is dit ook niet... sterker nog, ik begin nu te twijfelen of de andere 2 keer ook wel echt miskramen waren, of dat ik toen ook vals positieve testen had! De testen werden toen eerst donkerder (dus postiever zeg maar), toen weer lichter, en toen ging ik bloeden... ik heb er een gek gevoel bij, dat de gyn me zomaar wegstuurde, maar hij liep al meer dan n uur uit, dus denk dat hij vond dat ik zn tijd verspilde met m'n "nep-zwanger-verhaal"... maar toevallig las ik gisteren dat de enige reden dat een vrouw vals positief kan testen, is als ze in de overgang is!! Dan kan je dus wél positief testen terwijl je niet zwanger bent... en aangezien ik nu niet eens zwanger ben geweest, is t wel heel raar dat ik zo lang overtijd ben (moet nu nogsteeds ongesteld worden, bijna 2 weken overtijd!!)... dus zag ineens scenario's voor me dat ik vervroegd in de overgang ben ofzo!!! Denk dat ik maar eens naar de huisarts bel voor n afspraak want is allemaal wel erg vaag...
maar goed, heb gisteren wat potjes Monnikspeper aangeschaft, die schijnen een vergelijkbaar effect te hebben als Clomid: t bevorderen van een gezonde cyclus...

Maar wel leuk idee dat we allebei nog kunnen gaan voor 3x is scheepsrecht ;) Is je menstruatie doorgezet of nog niet? want anders zou je vandaag weer testje doen toch?

Hoi Serana en Grote broer,

Ik zit hier echt met 2 grote ogen, wat ontzettend hard allemaal voor jullie. En die gyneacoloog echt wat een eikel als ik het ff bot mag zeggen. Toch echt onmenselijk hoe die met je om is gegaan. Of je het allemaal uit de duim zoog.
Heel veel sterkte meis en ik hou het forum in de gaten om te kijken hoe het verder met je gaat.

En Grote broer, wat een verhaal. Hoop echt dat het je de volgende ronde wel gegunt is.

En kom op he dames 3x is scheepsrechts zoals jullie al zeggen.

Liefs Chantal

Hoi Serana,

Echt mega ongi geworden, Had vandaag een lange en drukke dienst, dus ging bijna een paar keer mis, bah! Fijn toch vrouw zijn ;)

Ik zou niet gaan tijfelen over die andere mk's, toch snap ik waarom je gaat twijfelen. Ik kan het hele verhaal ook niet plaatsen...wat Chantal zegt wat een eikel! Ik heb ook geen beste ervaringen met de gyn geef mij maar m'n vk.

Ik hoop dat die monnikspeper aanslaat. Dat je cyclus weer normaal wordt. Ik ook iets homeopatisch gebruikt, dat was ook voor een goede cyclus. Ik zal eens even opzoeken wat dat is en zal het nu zelf ook maar weer gaan gebruiken.

Liefs Lientje

Hoi Chantal,

Ach ja, wat is heftig...wij vonden het op dat moment wel heel heftig en ik beleef af en toe nog flitsen. Toch gaat het leven verder en wij dus ook! Ik hoop voor iedereen op een goed 2010!!!

Liefs Lientje

Ik heb ook regelmatig vals positieve testen. Op een gegeven moment was ik 3 weken overtijd en is er bloed geprikt. De waardes stonden op 0,2 dus dat is niks. het hcg gehalte kan bij niet zwangeren schommelen tussen de 0 en 10. Sommige testen zijn blijkbaar zo gevoelig dat ze dan wat aangeven. Dat was de verklaring van de gyn

Terug
Bovenaan