Hoi Lientje...
Het is inderdaad toch een soort van "opluchting" dat t niet een derde miskraam was, want dan krijg je echt t idee: is er iets mis met me ofzo?? Maar ja, echt n normale situatie is dit ook niet... sterker nog, ik begin nu te twijfelen of de andere 2 keer ook wel echt miskramen waren, of dat ik toen ook vals positieve testen had! De testen werden toen eerst donkerder (dus postiever zeg maar), toen weer lichter, en toen ging ik bloeden... ik heb er een gek gevoel bij, dat de gyn me zomaar wegstuurde, maar hij liep al meer dan n uur uit, dus denk dat hij vond dat ik zn tijd verspilde met m'n "nep-zwanger-verhaal"... maar toevallig las ik gisteren dat de enige reden dat een vrouw vals positief kan testen, is als ze in de overgang is!! Dan kan je dus wél positief testen terwijl je niet zwanger bent... en aangezien ik nu niet eens zwanger ben geweest, is t wel heel raar dat ik zo lang overtijd ben (moet nu nogsteeds ongesteld worden, bijna 2 weken overtijd!!)... dus zag ineens scenario's voor me dat ik vervroegd in de overgang ben ofzo!!! Denk dat ik maar eens naar de huisarts bel voor n afspraak want is allemaal wel erg vaag...
maar goed, heb gisteren wat potjes Monnikspeper aangeschaft, die schijnen een vergelijkbaar effect te hebben als Clomid: t bevorderen van een gezonde cyclus...
Maar wel leuk idee dat we allebei nog kunnen gaan voor 3x is scheepsrecht 😉 Is je menstruatie doorgezet of nog niet? want anders zou je vandaag weer testje doen toch?