Vervroegde 1e echo, iemand ervaring?

Ook ik heb al vrij vroeg een echo, met 8 weken en 4 dagen, weet niet wat de reden is, maar ben er erg blij om, heb ik eerder zekerheid. Niet dat we daarna pas aan onze omgeving vertellen dat we een kleintje verwachten, want dat hebben we nu aan een aantal al gedaan. We zijn wel vroeg, want nu 5 weken en 4 dagen zwanger. Zaterdag hebben we de hele familie en vrienden bij elkaar voor onze housewarming en dat vonden we wel een mooie gelegenheid om het 'algemeen' bekend te maken.
Maar wel met de gedachte dat het nog erg risicovol is allemaal nu. Maar goed, we vinden het zoooooooo leuk dat we het met iedereen willen delen. We genieten ervan zolang het duurt en we hopen nog 35 weken, haha.
Groetjes

Oeps das een lastige. Ik heb 2 keer een vroege echo gehad. (bij 2 verschillende zwangerschappen). In beide gevallen in week 6 en in beide gevallen klopte het hartje. Echter..de eerste keer dat het hartje klopte werd het alsnog een mk dus zekerheid heb je nooit. Als jij bang bent dat  er in  week 6 geen hartje te zien is en dat je dan ongerust in het buitenland zit dan zou ik wachten tot week 8. Als je het kan relativeren als het vruchtje er goed uitziet maar het hartje niet klopt maar je niet druk maakt omdat het helemaal nog niet hoeft te kloppen dan zou ik wel gaan. Dit met als reden dat als er toch een hartje klopt je heel erg blij bent.

Succes!
gr.Ing

Terug
Bovenaan