Verwacht mei 2020❤️

<p>Leuk kletsen, met toekomstige mama’s?</p><p>wanneer zijn jullie uitgerekend. De dokter heeft bij mij nu gezegt 30 april 2020.</p><p>Maar ivm onregelmatige cyclus denk ik een week later! Wanneer hebben jullie een eerste echo?</p>

Verwacht: 05 mei 2020 ❤.
Zo spannend allemaal! Ik voel me verder prima, alleen wat moe zo met opstaan en eind vd middag. Verder eigenlijk tot nu toe geen klagen!
Hebben jullie ook last van geurtjes? Ik ruik echt super goed en vind veel dingen ineens vies?.

Verwacht ergens begin mei.
Na het stoppen met de pil (en ontrekkingsbloeding) heb ik 1 cyclus van 76dgn gehad en nu op cyclusdag 50 (afgelopen donderdag) een positieve test in handen? 

Mijn borsten voelen echt mega zwaar, en voelen pijnlijk aan.
ben wel misselijk maar echt met vlagen!
Ik ben zo benieuwd wanneer we “opgeroepen” worden voor de eerste echo?

@gebruiker: wat fijn! Nog helemaal geen kwaaltjes! Hopelijk blijft t zo.
@WelkomKleintje: waarom opgeroepen? Werkt de verloskundige niet met het maken van afspraken? Die borsten herken ik wel, maar eerlijk gezegt vind ik dat eigenlijk helemaal niet zo erg! Tis ook wel n beetje geruststellend ofzo. Hier staat de echo voor de 17e gepland ?.

Lievesam, ik sta per direct onder medisch.. dus dan stuurt de dokter alles door naar het ziekenhuis en dan roepen die jou op..
Krijg je wel meer controles enzo, en mag niet thuis bevallen. 
Op een of andere manier heb ik er alle vertrouwen in, ik voel me zo anders dan normaal. Alleen ik ben zo bang dat het er 2 zijn? daar heb ik over gedroomd... meer dan welkom hoor! Maar heb echt een opgezwollen buik nu al, maar kan ook omdat je het nu van jezelf weet...

Verwacht: 6 mei ♡
Érg moe, misselijk, gevoelige borsten. 
En met name rechts onderin me buik een drukkend, soms stekend gevoel. Herkennen jullie dit? Bandenpijn hoop ik, ik werd er vannacht wakker van toen ik omdraaide in bed. Het is al 2 dagen zeurderig aanwezig.

Terug
Bovenaan