Verwacht mei 2020❤️

@LieveSam wat lief dat je dat vraagt, het blijft lastig maar we kunnen er goed over praten. De uitgerekende datum zou oktober geweest zijn, dat zal ik nooit vergeten. Heb een echo plaatje in een foto lijstje staan op me bureau, het blijft toch m'n eerste kindje ♡
Door de bbz ben ik erg onzeker over wat ik voel omdat ik bang ben dat het weer fout zit. Ik zoek bevestiging in de vorm van kijken of andere hetzelfde ervaren zoals bijv. die steekjes in 1 kant van de onderbuik of drukkend gevoel aan 1 zijde.
Die onzekerheid zal blijven tot ik weet dat het op de juiste plek in me baarmoeder zit. Donderdag heb ik daarom een héle vroege echo in het ziekenhuis. Als die goed is, ga ik me aanmelden bij een verloskundige.

Hey! Ik verwacht dat mijn uitgerekende datum rond 3 mei zal zijn! Voorlopig allemaal nog heel spannend omdat mijn vorige zwangerschap met 13 weken in een MA leidde. Hopelijk hebben we met dit kindje meer geluk! Het is in ieder geval heel welkom.
Verder heb ik eigenlijk niet zo heel veel zwangerschapskwaaltjes. Menstruatie achtige pijn en een opgeblazen gevoel vooral savonds. Soms wat lichte steken in mijn borsten. Met eten zit ik sneller vol, vooral overdag. Heb wel een tijdje last gehad van steken links onder ter hoogte van de eileider. Ga je gelijk weer gekke dingen denken als een bbz. Ik merk wel dat ik het moet loslaten, er kan zoveel mis zijn maar het kan ook goed gaan! 
Hopelijk mogen we volgend jaar mei allemaal een mooi kindje verwelkomen!

Mijn uitgerekende datum is nu 3 mei. Ik verwacht zelf eigenlijk iets eerder, 1 mei (heb een kortere cyclus). Hier pas eind september de eerste afspraak bij de vk. Zou dan ongeveer 9 weken zijn. Duurt nog zo lang voor mijn gevoel... 
Wij willen het binnenkort wel aan de (schoon)ouders vertellen. Alleen weten nog niet precies hoe. We hebben een zoontje van 9 maanden en ik denk eigenlijk dat onze ouders nog niet echt het idee hadden dat we al voor een 2e wilden gaan?

Rak Sha: 
Dat is wel echt leuk als niemand het ziet aankomen! Bij mij vroegen meerdere mensen of ik alweer zwanger ben. (Curettage was in april) Super irritant. Ik ga het dit keer ook pas heel laat vertellen aan vrienden en famillie denk ik. De ouders willen we het vertellen na de eerste echo. 

Hi hi, afgelopen vrijdag ontdekt dat ik zwanger ben van ons eerste kindje! Alleen dit is al zo onwerkelijk om te zeggen. Grootste droom die uitkomt! 7 mei 2020 is de datum :)  als alles goed gaat.
Ben namelijk erg bang of alles goed gaat. Ik heb sinds donderdag echt menstruatie klachten. Heb dezelfde krampen van me baarmoeder en ook vrij heftig zoals toen ik had toen ik de pil slikte. Maak me daar best zorgen om aangezien ik ze echt soms moet weg puffen. En er wakker van wordt. En dus ook de bekende onderrugpijn van een menstruatie. 
Misselijk ben ik volgens mij nog niet echt van de zwangerschap geweest. Wel een keer misselijk gevoeld maar komt dat niet van iets anders... allemaal zo lastig te onderscheiden!
Me borsten waren maandag al ineens geëxplodeerd, heel pijnlijk en hard zoals ik had voor me menstruatie met de pil! De pijn en hardheid neemt gelukkig wel al een beetje af. 
Verder komt de datum super uit, met 12 weken zwangerschap ben ik jarig. Dus vertellen wordt een eitje om iedereen bij elkaar te krijgen! Me (schoon) ouders gaan we het waarschijnlijk wel al iets eerder vertellen omdat ik me moeder het speciale verzoek ga doen om onze kraamverzorgenden te worden! Zo leuk :)

Evbj
menstruatie achtige pijn is normaal. Ik kan er ook over meepraten. Helaas ook met lage rugpijn erbij. Probeer het van de andere kant te bekijken je lichaam is hard bezig om een mensje te maken! Als je het echt niet vertrouwd zou je eens contact op kunnen nemen met de verloskundige. Maar zolang je er geen bloedverlies bij hebt zou ik je geen zorgen maken! 

Terug
Bovenaan