Hai Dames,
Ik ben benieuwd naar hoe jullie je miskraam hebben verwerkt.
Ik heb 2 weken geleden voor de tweede keer een miskraam gehad met 6 weken.
Bij de 1e in maart heb ik het weggestopt en me heel sterk gehouden.
Dit keer probeer ik sterk te zijn maar stop het zeker niet weg.
Ik weet nog niet zo goed hoe ik me er onder voel naast het verdrietige. En dat gevoel uit ik ook gewoon .
Vorige week dacht ik nog niet zo snel zwanger te willen worden..
Ik merk dat ik alweer bezig ben met wanneer ik weer ongesteld moet worden, eisprong en dat soort gedachtes.
En mijn grootste angst is naast dat het weer misgaat. Dat ik niet van de zwangerschap ga genieten.. aangezien een positieve test ook niet direct zorgde voor heel veel vreugde maar angst..
Het leuke aan zwanger worden is er wel een beetje af, m'n wens alleen maar groter..
Vorig jaar zei ik nog dat ik van begin tot eind wilde genieten, want het zou m'n laatste zwangerschap zijn! We hebben al een zoon van bijna 4!
Ben benieuwd naar jullie verhaal!
Ik ben benieuwd naar hoe jullie je miskraam hebben verwerkt.
Ik heb 2 weken geleden voor de tweede keer een miskraam gehad met 6 weken.
Bij de 1e in maart heb ik het weggestopt en me heel sterk gehouden.
Dit keer probeer ik sterk te zijn maar stop het zeker niet weg.
Ik weet nog niet zo goed hoe ik me er onder voel naast het verdrietige. En dat gevoel uit ik ook gewoon .
Vorige week dacht ik nog niet zo snel zwanger te willen worden..
Ik merk dat ik alweer bezig ben met wanneer ik weer ongesteld moet worden, eisprong en dat soort gedachtes.
En mijn grootste angst is naast dat het weer misgaat. Dat ik niet van de zwangerschap ga genieten.. aangezien een positieve test ook niet direct zorgde voor heel veel vreugde maar angst..
Het leuke aan zwanger worden is er wel een beetje af, m'n wens alleen maar groter..
Vorig jaar zei ik nog dat ik van begin tot eind wilde genieten, want het zou m'n laatste zwangerschap zijn! We hebben al een zoon van bijna 4!
Ben benieuwd naar jullie verhaal!