Verwerken miskramen en daarna..

@nena158 dat obsessieve herken ik. De ovulatie testen waren niet aan te slepen. Maar als ik ze doe, heb ik geen eens zin meer Om t resultaat af te wachten. Dus dat doen we maar niet meer.. (voor nu) haha
ik ben wel iets harder geworden deze keer. Daar waar ik alle opmerkingen negeerde zeg ik nu wel wat ik vind en hoe ik me daar bij voel.
dat geloof gaat bij mij steeds verder weg. Ik heb er geen vertrouwen meer in eerlijk gezegt. 
Ik heb volgende week weer een gesprek. En ik hoop dat die net zo fijn is als de laatste x. Want ik kan nog niet echt vertellen hoe ik me nou eigenlijk voel.
@nicole die eigen wereld herken ik ook. En dat nergens zin in hebben .. dat lijkt nog niet te veranderen.
een taboe is het zeker en je er rot over blijven voelen lijkt ook niet te worden begrepen. Met het was nog niks. Wees blij dat t nu is misgegaan en niet later.
maar die taboe kan nu m'n pot op. Ik ga me niet beter voordoen als dat ik me voel. Ma niet iedereen
heeft daar begrip voor...
 
@c-Bach dat het niks zegt dat weet ik. dat zegt iedereen, maar daar word angst en verdriet niet minder
om.
ik klink ook wel Lkkr negatief geloof ik haha ma t helpt wel.
 
 
 
 
 
 
Terug
Bovenaan