@ wendy dank je wel , ja borstvoeding loopt ook niet vlotjes och alles is tegengevallen gewoon, ik legdd h nog wel af en toe aan dd birdt ik dacht ook al is het klein beetje liever bv dan flesvoeding , nu sinds 2 dagen heb ik helemaal geen melk meer
( vond dat zo erg ik heb zo hard mijn best gedaan opdat bv zou geven maar mijn lichaam is daar te moe voor , nog weer zoiets alsof ik niet genoeg geleden heb kan mijn zoon ook geen moedermelk krijgen, als alles normaal tenminste minder moeizaam was geweest had ik misschien nog de kracht om bv te geven, och ja ik kan tijd toch niet terugkeren. Kben erg blij dAt je bv geeft , doe het gewoon zolang mOgelijk is alleen maar voor het welzijn van lieve Luuk. Geniet van het bv wannt dat vind ik toch zo een intieme moment...
@ betty , ja nu doe ik niks anders dan inspecteren , ik zou gek worden als het niet bijtrekt ik ben ook maar pas getrouwd zou het wel rot vinden voor manlief en voormezelf want met zo een grot van onder denk ik dat genot tijdens gemeenschap geem optie meer is, alhoewel ik durf het niet eens laat staan genieten als ik alleen aan mijn zichtbare ingewanden denk heb ik al geen trek meer hoor :s. Btw heb je sindsdien nietmeet gekeken dan, je zou het toch wel voelen of het inderdaad zo is tenminste je vriend zal het eerder wel aanvoelen denk ik zo een grot is niet te missen hoor
)
@ pems ja heb morgen afspraak, ik ben langs ene kant best wel zenuwachtig ik hoop dat ze mij nog hoop kan geven, en als het niet betert ga ik zeker fysio overwegen want wil op zo een jonge leeftijd dit niet elkd dag meemakdn, zo genant als er bezork is of op bezoek ben, ik krijg soms het gevoel dat alles eruit gaat schieten , als ik een keer op tijd het wc niet haal gaat het voorkomen dat weet ik, zo triestiggggg had in begin van mijn zwangerschap nooit gedacht dat ik zulke dingens zou meemaken :s