Verwijde vagina na bevalling

Hè Muzeyin,
Ik had al een keer een topic geopend om te vragen hoe het met je gaat. Maar wat vervelend dat de bevalling zo zwaar ging en dat je zo behandeld bent. Hoe heet je zoon? En hoe gaat het verder met jullie? Wat je vraag betreft: ik heb er eerlijk gezegd niet zo op gelet, dus ik kan daar helaas geen antwoord op geven.
Liefs Wendy

Hoi wendy ja lieverd had het gezien heb gereageerx een hele verhaal getypt maar gaf een foutmelding dus kon het niet plaatsen en acheteraf niet echt tijd gehad on terug te reageren, hij heet kaan, ik ben van het islamitische geloof hij is geboren op de geboortedag van ons profeet dus heb ik hem een tweede naam gegeven mustafa, hij is 4,200 geboren en 57 centimer, het inleiden was echt een ramp ik overweeg geen tweede meer heb zoveel geleden :s maar ja gelukkig is hij gezond dat is mijn enigste troost , hoe gaat het met jou alles in orde??

Liefs xxxx

Leuke naam! Ook een flinke knul dus. Ik kan me voorstellen dat je op dit moment geen tweede overweegt. Maar zeg nooit nooit. Tijd heelt alle wonden en geen een bevalling is hetzelfde. Maar nu is het sowieso nog te vroeg om daarover te denken ;-). Hier gaat alles goed. Luuk was vorige week alweer 5260 gram en 58 cm. Hij groeit dus goed. Volgens mij heb ik slagroom ipv melk hihi. Hij slaapt ook goed door. Hij sliep al een tijd tot 5.30 uur door, maar sinds een week (hij is nu 7 weken) slaapt hij tot een uur of 7 à 8, dus we mogen niet klagen.
Ik wil je veel sterkte wensen met het verwerken van de bevalling, want dit is niet niks. Indien nodig, zoek ook hulp. Zelf heb ik nu net als bij mijn eerste weer een postnatale depressie, maar dit keer herkende ik het eerder, dus konden we eerder ingrijpen.
Haha, lekker onsamenhangend geheel, zoals ik dit schrijf ;-).
Hopelijk kun je nu wel lekker gaan genieten.
Liefs Wendy

Wat vervelend dat je bevalling zo is verlopen. Ik zou het in ieder geval bespreken met je gyn. Tijd heelt alle wonden, dus hopelijk voor jou kun je dit verwerken. Maar de reden dat ik reageer is, dat ik net zoals jij ontzettend schrok toen ik mijn onderkantje bekeek een paar weken. Ik had heel erg last van mijn hechtingen en dacht dus even de boel te inspecteren. Ook ik kon zo naar binnen kijken. Daarna heb ik niet meer durven kijken, dus hoe de stand van zaken nu is weet ik niet. Voor mij was het de derde bevalling en mijn zoontje was erg zwaar, 4330 gram, maar niet groot, 52-53 cm. Hopelijk trekt het nog bij......

He bah wat naar, ik hoop dat op de 20ste dat je je verhaal kwijt kan en dat er naar je geluisterd wordt. Het lijkt me ook erg frustrerend dat je zo'n zware bevalling en nasleep hebt gehad terwijl dit voorkomen had kunnen worden. Gelukkig heb je er wat moois voor terug gekregen.
Tja dat van je ontlasting niet kunnen ophouden ken ik idd ook. Ik moest zeker de eerste 2 a 3 maanden als ik het gevoel had dat ik naar de wc moest ook meteen gaan. Best genant als je als volwassen vrouw van 29 je eigen bed onder zeikt (is gelukkig maar 1 keer gebeurd). Ook dit trekt bij maar dat duurt ook een tijdje. Als je het idee hebt dat het te lang duurt moet je eens kijken voor bekkenbodem fysio.

@ wendy dank je wel , ja borstvoeding loopt ook niet vlotjes och alles is tegengevallen gewoon, ik legdd h nog wel af en toe aan dd birdt ik dacht ook al is het klein beetje liever bv dan flesvoeding , nu sinds 2 dagen heb ik helemaal geen melk meer :(( vond dat zo erg ik heb zo hard mijn best gedaan opdat bv zou geven maar mijn lichaam is daar te moe voor , nog weer zoiets alsof ik niet genoeg geleden heb kan mijn zoon ook geen moedermelk krijgen, als alles normaal tenminste minder moeizaam was geweest had ik misschien nog de kracht om bv te geven, och ja ik kan tijd toch niet terugkeren. Kben erg blij dAt je bv geeft , doe het gewoon zolang mOgelijk is alleen maar voor het welzijn van lieve Luuk. Geniet van het bv wannt dat vind ik toch zo een intieme moment...

@ betty , ja nu doe ik niks anders dan inspecteren , ik zou gek worden als het niet bijtrekt ik ben ook maar pas getrouwd zou het wel rot vinden voor manlief en voormezelf want met zo een grot van onder denk ik dat genot tijdens gemeenschap geem optie meer is, alhoewel ik durf het niet eens laat staan genieten als ik alleen aan mijn zichtbare ingewanden denk heb ik al geen trek meer hoor :s. Btw heb je sindsdien nietmeet gekeken dan, je zou het toch wel voelen of het inderdaad zo is tenminste je vriend zal het eerder wel aanvoelen denk ik zo een grot is niet te missen hoor :))

@ pems ja heb morgen afspraak, ik ben langs ene kant best wel zenuwachtig ik hoop dat ze mij nog hoop kan geven, en als het niet betert ga ik zeker fysio overwegen want wil op zo een jonge leeftijd dit niet elkd dag meemakdn, zo genant als er bezork is of op bezoek ben, ik krijg soms het gevoel dat alles eruit gaat schieten , als ik een keer op tijd het wc niet haal gaat het voorkomen dat weet ik, zo triestiggggg had in begin van mijn zwangerschap nooit gedacht dat ik zulke dingens zou meemaken :s

Ja, heel vervelend dat de borstvoeding niet loopt. Luuk wilde bij mij niet uit de borst drinken, dus kolf ik fulltime. Dus ook hier helaas niet het intieme. Ik had dit bij Thijs ook, dus ik had dit keer niet zulk hoge verwachtingen. Maar ook ik vind het jammer dat het niet gewoon lukt, ookal kan ik het nu iets makkelijker accepteren. Ik zie wel hoe lang ik het volhoud, want dit is best zwaar. Bij Thijs had ik het 4 maanden volgehouden, maar ik denk dat dat me nu niet lukt :-(.

O
Kolven heb ik twee weken volgehouden is enorm vermoeiend en neemt veel tijd inbeslag daarna ben ik gestopt om hem aan de borst te leggen ging het juist goed wilt hij ineens niet meer drinken :s hij trekt een raar gezicht als ik hem aan de borst leg alsof hij het vies vindt :s gebeurde ook maar plots weet niet waardoor het komt , heb je dan genoeg melk om volledig moedermelk te geven , ik had maar per dag 3 keer 70 ml max :( zou ik dan terug kolven misschien heb ik tenminste wat beter dan niks , neemt je melk wel toe door te kolven ? Of had je van begin al genoeg

Liefsss xxx

Terug
Bovenaan