Verwijde vagina na bevalling

Bij mij nam de melk wel toe door het kolven. In het begin moest ik best vaak kolven. Nu heb ik het geluk dat ik maar 4 keer per dag 15 minuten hoef te kolven en toch genoeg heb. Er gaat zelfs nog iedere dag een zakje de vriezer in. Ik heb wel een dubbele elektrische kolf van Medela. Anders zou het denk ik niet zo makkelijk zijn. Maar ik heb dus geluk dat het zo gaat, maar er zijn genoeg vrouwen waarbij het niet lukt. Het belangrijkst is om te doen waar je zelf achter staat. En er zijn genoeg kinderen groot geworden met flesvoeding. Maar ik kan me heeeeel goed voorstellen dat je ervan baalt. Hopelijk gaat vanaf nu wel alles zoals je wil en kun je lekker gaan genieten. En als je het intieme van de bv mist, kun je hem ook af en toe met z'n blote buik op jouw blote buik leggen. Dat is voor beiden rustgevend. Ik ben wel benieuwd hoe het gesprek bij de gyn morgen is.
Liefs!

Hoi wendy,

Ik heb die dubbele ook gebruikt maar kolfde net in de eerste twee weken en dat waren net de zwaarste vandaar misschien dat mijn melk niet toenam en ik kolfde wel 40 min lang per keer om die 70 ml te krijgen :s een ramp gewoon :d , ben vandaag op gesprek geweest ja de boel onderin heeft ze bekeken ze vind het normaal ik miet wel naar bekkenbodemfysiotherapeut voor mijjn incontinentie en het bijtrekjen van de opening , en het vlees wat er uit schiet blijkt achterkant van mijn vagina te zijn en zolang due opening blijft valt die eruit bah :( maar gelukkig kan het geen keaad, en viir het eerst zag ik mijn inwendige hechtingen raar hiir die voelde ik niet eens zitten toch minder dan mijn hechting aan de buitenkant, wel ij vroeg of het voirkomen kon wirden ze keek mij niet wcht geruststelkend aan ze meende van ja, maar er gung er niet op in logisch ze gaat haar collegas nuet zwart maken en. Bevestigen dat ik zoveel leed heb ik gehad aan onervaren assistenten dus volledig onverantwoordelijk :s ik schoot in tranen uit toen ze vroeg of ik wel alles verwerkt had, ik zei dat ik nog steeds nachtmerries krijg, ze stelde voor om met een psycholoog te Praten , ik zei ik ben nuet depressief of gek ik ben alleen boos omdat mijn mooiste moment van mijn leven uitgedraaid is in een nachtmerrie maar heb innieder geval een troost mijn gezonde zoon voila dat is mijn psycholoog , wat hou ik toch zoveel van hem hij is alle pijn waard ;))

Ik heb alleen bij de eerste een knip gehad. Maar het is nooit meer zo geworden als voorheen. Het is inderdaad wijder, maar de knip is volgens mij ook niet helemaal goed gezet geweest,want dat is ook niet mooi genezen. Het lijkt wel een soortje flubbertje wat erbij hangt.

Terug
Bovenaan