Verwijzing naar de gyn

Hey meiden,

Ik schreef laatst al dat er tijdens de groei echo een flink kindje verwacht word. En nu word ik doorverwezen naar de gyn.
Iemand ervaring hiermee, en weten jullie wat ze dan gaan doen?
Morgen kan ik er al terecht, dus ben wel benieuwd.

Liefs Mama 2 be

Waarschijnlijk kijkt de gyn met een echo of het kindje inderdaad zo groot is en misschien moet je een plasje inleveren of bloedprikken ivm. zwangerschapssuiker. Als het kindje echt erg groot is word je misschien iets eerder ingeleid ipv af te wachten. Succes morgen!

ik hoor hier eigenlijk helemaal niet thuis maar verveelde mezelf dus dacht ik... eens ff kijken naar de zwangere dames

wat fijn dat ze stappen ondernemen!!!!
ik ben 15 sept bevallen van onze pracht zoon van ruim 10pond!!!!!!!!
helaas hebben ze bij mij voor de bevalling verder geen onderzoek gedaan ondanks dat ik zelf aan heb gegeven dat ik vond dat ik nogal een mega buik had. (ik liep vanaf het begin in het zh)
ja ik had veel vruchtwater (ja dat klopte ook) maar dus ook een flinke boy.....
laat je niet zomaar weg sturen in het zh!
ze kunnen met een groeiecho heel veen zien!

succes....

oef had eigenlijk wel zin in de groeiecho morgen om de kleine weer te zien.
Maar bij mij wordt ook gezegd het word een groot kind ik moest al suikerprikken en nog een keer omdat ik een chocomelk had gedronken voor de 2e prik dus krijg morgen weer prikbriefje.
Maar bij mij was de verloskundige zelfs lichtelijk paniekerig over de ineens zo snelle groei van de kleine.
Ik hoop niet dat ik ook ineens naar verloskundige wordt doorgestuurd want dan kan ik thuis bevallen zeker wel vergeten of niet?

Terug
Bovenaan