Verwijzing naar de gyn

@ mama2be:

Bij mij denken ze dus ook dat ik zwangerschapssuiker heb en moest daarvoor ook naar een dietiste. Die zei dat in frisdrank/sapjes/siroop enz. echt veel suiker is en dat je best wel op een dag wat ervan mag drinken maar dat je het slimmer is om bijv. als je een glas sap drinkt om daar dan wat water bij te doen.

Het is niet echt een antwoord op je vraag, maar deel mijn ervaring even....

in iedergeval succes vandaag en morgen!

Nou bij mij is echo goed gegaan en de groei viel heel erg mee hij was bepaalde punten gemiddeld en sommige boven gemiddeld maar dus helemaal niet zo'n big guy als de verloskundige vorige keer dacht.
Nu nog even morgen het bloedprikken doorstaan en dan ben ik van het prikken weer af hoop ik.
Heb gister ook bloeduitslag gehad en heb een vitamine d tekort en daarom ben ik blijkbaar dus zo moe.
Ben benieuwd mama2be hoe het bij jou verder loopt vrijdag.

Hoi Hoi,

Even een korte reactie...
Ben vanmorgen bij de gyn geweest voor controle en blijkt dat ik inderdaad zwangerschaps suiker heb.
Met een aangepast eet patroon moet het gewoon goed gaan.
Wel blijf ik onder controle van de gyn en moet ik waarschijnlijk ingeleid worden.
Maar dat is niet zo erg.
Als alles maar met de kleine meid goed blijft gaan, en dat is nu wel het geval, dus ik pas mijn eet gedrag aan, en dan lekker gaan genieten.

X

Gelijk heb je mama2be.
Zelf heb ik vandaag ook weer voor suiker geprikt en die was zeer netjes.
Enigste nadeel is dat ik na 3 keer naar de arts te hebben gelopen enorme pijn had en gewoon niet meer kon bewegen zonder het uit te schreeuwen van de pijn.
Dus ik de vk gebeld en tja blijkbaar is de kleine flink gaan indalen en zit nu dus lekker met zijn hoofdje op mijn schaambeen de boel te terroriseren.
Oftewel rust 2 parecetemols en een hete douche en dan hopen dat het morgen minder is.

Terug
Bovenaan