Verwijzing naar de gyn

ik was erg blij dat ik in het zh ben bevallen, ik had het in mn eentje thuis niet gered..... (met hulp erbij ook niet)
bjorn is daarna ook meteen meegenomen met een apgascore van maar een 2...
verdere details ga ik jullie besparen.
elke bevalling is dan wel anders maar toch.

als het moet dan moet het poeske.... ze doen het niet voor niks.

@ Poeske,
alsa blijkt dat het allemaal meevalt, dan kan je terug naar je vk hoor.

@mamatobe, ze maken een echo en daaruit maken ze op of het kindje inderdaad te groot is. Dan wordt je waarschijnlijk eerder ingeleid of krijg je keizersnee. Maar wacht t eerst maar eens af.
Vorige zwangerschap liep ik ook bij beide (gyn en vk) vanwege traagwerkende schildklier.
De vk wilde een extra groeiecho omdat ze dacht dat mijn dochter te groot was, terwijl de gyn me juist in de gaten hield omdat die bang was door mn schildklier een klein kindje te krijgen
whahahaha
De vk doet veel op gevoel, kan ze naast zitten. Vandaar je echo....

Succes morgen en laat je weten hoe het ging?

Liefs

Nu ja ik hoef morgenavond pas en mijn bericht staat er per ongeluk wel heel vaak sorry voor dat had ruzie met de site lol.
Maar ik zal het of morgenavond laten weten of donderdag.
En mama2be ben ook heel nieuwschierig hoe het bij jou verder loopt aangezien de probleempjes momenteel erg op elkaar lijken.

Hoi, ik had ook laatst een groeiecho bij de verloskundige. En ik krijg ook een groot kindje. Er was veel vruchtwater te zien en had inmiddels ook al een suikertest gedaan in het ziekenhuis. Gelukkig heb ik geen suiker, maar krijg wel een groot kindje!
Mijn moeder heeft ook 3 grote kinderen gekregen. Het is dus ook erfelijk zei de verloskundige. Ik wordt niet doorgestuurd naar de gyn. Wacht het allemaal wel af! Succes morgen!!

Bij mij denken ze dat ik ook een groot kindje krijg. Heb zelf een verhoogd bmi, en mijn man was bij de geboorte 8 pond en ik ook. Ze denken dus dat ik zwangerschapssuiker heb. Moet dus dinsdag weer prikken. Maar nu zei de VK van de week dat ze denkt dat het kindje niet hard genoeg groeit! Ach laten we maar gewoon afwachten want heb volgende week donderdag een groeiecho! Ze kunnen maar beter goed in de gaten houden dan er niks aan doen!

mamatobe fijn dat ze het nu bij de gyn allemaal goed in de gaten gaan houden.

En inderdaad bij mij dacht de vk bij zowel mijn zoontje en nu ook weer bij de kleine in mijn buik dat het beide een te groot kindje zou worden. Afgelopen week heb ik de groei-echo gehad en ook deze keer weer netjes op de groei-curve. Bij mijn zoontje had ik veel vruchtwater, zal nu waarschijnlijk ook wel het geval zijn.

Succes ermee!

He meiden,

Nou ik ben vandaag bij de gyn. geweest, en ze heeft opnieuw een echo gedaan. En hieruit bleek dat het buikje wat aan de grote kant was.
Nu gaan ze morgen een suikertest doen, om te kijken of ik toevallig zwangerschap suiker heb.
En als dit niet het geval is, gaan ze nog even verder kijken.
En anders gaan ze ervan uit dat het "gewoon"een wat flinker kindje word... :)

Nou ja, we zien het wel.
Misschien word ik dan wel eerder ingeleid, of word het een keizersnee.
Vrijdag hebben we weer een afspraak met de gyn, om de resultaten te bespreken.
Dus we wachten rustig af.

Kan het trouwens ook zo zijn, dat hoe meer suiker ik binnen krijg(ik ben nog al een frisdrank liefhebber)
dat de kleine er gewoon van mee snoept, en daardoor wat dikker is?

x

Terug
Bovenaan