Vier dagen overtijd.. Ik durf het niet!

<p>Vier dagen overtijd.. Heb altijd regelmatige cyclus (soms 1 dag later, nooit meer dan dat). Maar ik wacht nu al vier dagen..<br /><br />Met vriend afgesproken dat als ik deze week niet ongesteld ben, ik een test ga doen in 't weekend. Echter.. wil ik het ergens weten, ook als het negatief is! Ik slik namelijk medicatie die opgehoogd moeten worden bij zwangerschap.. <br /><br />Alleen.. Ik durf niet! Een kindje staat hoog op mijn lijstje, maar nu nog niet.. Wel is het zo'n ''niet gepland wel gewenst'' geval voor mij. <br />Hoe mijn vriend erover denkt is lastig.. Zit nog wel een hele situatie voor, maar hij zei gisteravond dat hij het niet erg zou vinden.. <br /><br />Wat moet ik doen.... <br />Ik durf ergens niet te testen, bang voor een positieve test.. <br />En wanneer?? Dinsdagmiddag ga ik naar m'n schoonzus (mocht het positief zijn dan is t moeilijk mond erover te houden), woensdag heb ik in de middag een gesprek, donderdagochtend een afspraak in de ochtend! <br /><br />Als ik de test dan op een ochtend doe dan moet ik 't heel lang verzwijgen.. Goh het is zo moeilijk! Ik heb wel af en toe misselijkheid, en sinds 3 weken onwijs moe en gevoelige tepels maar ja.. Zuuuuchhhtt.. Ik durf het niet! <br /><br /><br />What to do..Morgenochtend test?</p>

Hai,
Ik zou in jou geval gewoon een test doen:) je lichaam kan je natuurlijk flink voor de gek houden zo heb ik dat zelf ook al een paar keer gehad. Maar gewoon voor je eigen gevoel is het beter denk ik een test te doen.
Succes met je keus hihi ;)
Ilona,

Ik snap dat het spannend is, maar je bent zwanger of je bent het niet. Daar kun je niks meer aan veranderen :)
Ook merk ik altijd bij mezelf dat onzekerheid over iets vaak erger is dan het uiteindelijke antwoord, wat dat antwoord ook is.
Ik heb vorige week woensdag getest en had een half uur later afgesproken met een vriendin om koffie te drinken. Ik dacht ook waaah hoe hou ik mijn mond en ziet ze het niet aan me, maar kwestie van de knop om, afleiding en toen ik weer thuis was meteen weer naar de test gekeken en met een big smile op de bank hihi. 
Succes! Ik ben benieuwd! 

Maar het beste dan morgenochtend toch? Met ochtendurine?
Ik heb nog testers liggen van de Action (voor het geval het weekend is bijvoorbeeld en de winkels dicht zijn hahaha!) 

Ik vind het zo spannend.. Ergens denk ik dat hij negatief is want ik hoop dat stiekem. Het is echt niet gepland namelijk (ben net 23, niet dat het uitmaakt, en momenteel in de run voor een nieuwe baan, vriend werk wel FT) en er zitten nog zo veel dingen meer achter.. 

Dat ik bang ben dat ons ''geluk'' straks niet genoeg is voor bepaalde mensen..

Beter de ochtend testen ja. Dan is het hormoon zoals ze zeggen beter ;) maargoed aangezien je al overtijd bent zou je ook nu dus in principe kunnen testen. Mensen hebben altijd een oordeel meid. Ik ben zelf 21 hihi en wij zijn nu naar onze keus bezig met ons eerste kindje als het ons gegunt is natuurlijk. Maar mocht het raak zijn hoor je toch wel ben je niet te jong is de situatie wel goed. Ik denk dat je daar echt niet druk om zou moeten maken. En mocht het zo zijn er juist lekker van te gaan genieten :) 
Ilona.

Nouja het is meer dat mijn vriend van vorige relatie kind heeft, alleen mag hij niet zien van z'n ex etc. En hebben het beetje achter ons gelaten want hij wilt er momenteel niks aan doen.. 
(Ja mensen hebben hier ook oordeel over, maar niemand weet hoe 't gegaan is)

Alleen waar ik dus dan bang voor ben: schoonmoeder heeft poos terug, en pas tegen schoonzus gezegd, dat een andere kleinkind van ons bijv. niet genoeg is en dat er altijd nog eentje rondloopt.

En zo'n opmerking doet pijn!

Dat is idd zeer pijnlijk als ze zulke dingen zeggen:( 
Ik ben erg benieuwd als je een test gaat doen wat het zegt.
Laat je het weten ?
Ilona.

Hoi, als je 4 dagen over tijd bent kan je het ook met andere urine testen dus dat is geen probleem. Ik kan me voorstellen dat je gemengde gevoelens hebt, maar geloof mij: wij waren al 6 maanden bezig en toen ik de eerste keer de test ging doen was ik ook bloed zenuwachtig! Hoort er denk ik een beetje bij, zo'n kleintje is niet niks en ik vind het juist een goed teken dat je zenuwachtig bent. Dat betekent dat je niet zomaar ergens voor gaat maar er eerst over nadenkt. ? dat zijn al goede kwaliteiten voor een moeder. 
Wat je vriend en zijn kindje betreft kan ik ook inkomen. Voor beide is het continu erg verdrietig als de moeder weer beslist om het contact weer te verbreken. Hoe pijnlijk ook, als het kindje nog klein is dan kan ze misschien beter opgroeien zonder deze stress. Wat je schoonmoeder zegt is eigenlijk best aardig maar komt gewoon rot haar strot uit denk ik. Het is volkomen logisch dat zij ook verdrietig is over de hele situatie, zij is ook een kleinkind kwijt zonder dat zij daar iets aan kan doen. Ze zegt ook niet dat ze minder van jullie kindje zal houden, maar dat ze dan juist van 2 kindjes gaat houden. Althans, zo komt het op mij over. 
Heel veel succes met testen! Zo te horen ben je een slimme en verantwoordelijke meid dus probeer je niet teveel zorgen te maken, het komt vast goed 

Terug
Bovenaan