<p>Vier dagen overtijd.. Heb altijd regelmatige cyclus (soms 1 dag later, nooit meer dan dat). Maar ik wacht nu al vier dagen..<br /><br />Met vriend afgesproken dat als ik deze week niet ongesteld ben, ik een test ga doen in 't weekend. Echter.. wil ik het ergens weten, ook als het negatief is! Ik slik namelijk medicatie die opgehoogd moeten worden bij zwangerschap.. <br /><br />Alleen.. Ik durf niet! Een kindje staat hoog op mijn lijstje, maar nu nog niet.. Wel is het zo'n ''niet gepland wel gewenst'' geval voor mij. <br />Hoe mijn vriend erover denkt is lastig.. Zit nog wel een hele situatie voor, maar hij zei gisteravond dat hij het niet erg zou vinden.. <br /><br />Wat moet ik doen.... <br />Ik durf ergens niet te testen, bang voor een positieve test.. <br />En wanneer?? Dinsdagmiddag ga ik naar m'n schoonzus (mocht het positief zijn dan is t moeilijk mond erover te houden), woensdag heb ik in de middag een gesprek, donderdagochtend een afspraak in de ochtend! <br /><br />Als ik de test dan op een ochtend doe dan moet ik 't heel lang verzwijgen.. Goh het is zo moeilijk! Ik heb wel af en toe misselijkheid, en sinds 3 weken onwijs moe en gevoelige tepels maar ja.. Zuuuuchhhtt.. Ik durf het niet! <br /><br /><br />What to do..Morgenochtend test?</p>