Vier dagen overtijd.. Ik durf het niet!

Er zijn wel veel vrouwen idd die een negatieve test hebben en blijkt dat ze wel zwanger zijn. Je kunt altijd bellen toch.

Gewoon over 2 dagen nog eens testen. Menstruatie kan uitblijven door meerdere oorzaken.. ik vind bloedonderzoek altijd n beetje ver gaan. Als je zwanger bent blijkt dat vanzelf uit een test, succes!

Mini inie,  idd, je lichaam kan je ook voor de gek houden. Zelf had ik de eerste maand ook symptomen als moe en zelfs misselijk en ook over tijd. Achteraf was dit omdat ik constant dacht....zou het? Miss heb je dit ook wel. Van het weekend nog maar eens proberen. Succes! 

Thanks allemaal! 

Ik heb wel wat stress alleen dit is al sinds juni/juli zo en altijd wel right on time ongestels geworden. Zelfs na stoppen van de pil gelijk zoals het "hoort" ongesteld.. 
Morgen nog een setje halen maar dan van kruidvat en donderdag of vrijdag testen of het weekend.. En anders maandag maar de dokter bellen???? 
Wat kan zij dan doen :/

Je hormoon huishouding ververst zichzelf ook eens in de zoveel tijd. Dit kan betekenen dat je een paar dagen later ingesteld wordt of heel soms zelfs een maand overslaat. Ik zat al jaren niet meer aan de pil maar toen ik het ging bijhouden in een app bleek dat ik 2 keer per jaar ineens een wisseling had. Vanwege onze kinderwens ben ik hiermee naar de huisarts gegaan en zij verzekerde mij dat dit A: heel gewoon is en B: juist goed is zodat alle hormonen weer even op scherp worden gezet. 
Je moeheid en misselijkheid kunnen ook komen door een griep, welke ook je uistellende ongesteldheid zou kunnen verklaren. 
Ik zou de eerste maand zeker niet ongerust zijn, geef je lichaam even de tijd. 
Beterschap ?

Ik heb destijds met mijzelf afgesproken als ik een week over tijd ben, oftewel 7 dagen.. Vorige maand was ik 5 dagen over tijd en werd ik alsnog ongesteld..

Terug
Bovenaan