Vier dagen overtijd.. Ik durf het niet!

Bedankt voor de lieve reacties!
Ik kon het niet laten en heb net nog 2 testers gekocht bij Kruidvat en nog 1 geprobeerd (lees wel eens dat de ene negatief kan zijn en andere positief). Ook negatief..

Ik laat het even rusten en kijk vrijdag of in het weekend of ik nog een test doe als ik niet ongesteld ben geworden. Zijn die ook negatief, dan even belletje naar de HA?? 

Hey Citrus,

Er heeft zich nog steeds geen menstruatie aangeboden.. Wel heb ik gisteren de huisarts even gebeld (assistente) omdat ik me toch een beetje zorgen maak. Zij zei dat het kan dat ik nog niet genoeg HCG hormoon aanmaak waardoor het nog niet af te lezen is. Als het zaterdag nog niet zo is ga ik nog een test doen. En als er dinsdag nog niks is dan nog een test en wanneer deze ook negatief is ga ik wel naar de huisarts. Ik heb namelijk nog nooit een cyclus overgeslagen of zoveel dagen te laat als dat ik nu ben..

Beter opletten met anti conceptie de volgende keer? In 2018 genoeg mogelijkheden 

Wat is dat nou weer voor misselijk  antwoord?Niet gepland  wel gewenst staat  er toch.?

@Euqinimod wat een rare reactie.. Ik wilde normaal reageren maar ik ben je geen verantwoording of antwoord schuldig.  @Nicole B misschien zijn sommige ''jaloers'' ofzo? Of zitten hier gewoon voor de grap op.. Jammer altijd!

Morgen nog een keertje testen, als deze negatief is bel ik maandag de huisarts weer voor hoe nu verder of eventueel een bloedtest? 

Terug
Bovenaan