Vinden jullie dat ook niet soms?

hoe kan je nu zeggen dat alles word overdreven. ik ben het er mee eens dat er teveel geklaagt word over zwangerschapsklachten maar de restwat er geadviseerd word is alleen maar eigen best wil je wilt graag een kind waarom dan tegen de adviezen in gaan het is op zich al een wondertje ik was zelf oktober zwanger en heb toen ook eigenwijs doorgerookt december was het mis en ben ik gecuriteerd dat hoeft inderdaad niet aan het roken gelegen te hebben maar dat nam ik me wel kwalijk nu ben ik weer zwanger en ben meteen gstopt terwijl ik een stevige roker was je weet waarvoor je het doet anders moet je er niet aan beginnen en verslaving of niet je weet waarvoor je het doet en ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om nu te roken
 
hoi hoi
pffff jeetje beetje overdreven vind ik zelf. als je het zo'n gezeur vind ga je het toch gewoon allemaal eten ik denk het wordt je niet voor niks afgeraden en ja tuurlijk zijn er mensen die bij ieder klein ding beginnen te zeuren nou en!!! en wat betreft het roken ik heb zelf jaren gerookt en er is bekend hoe slecht het is voor jezelf maar vooral voor je baby. jij schrijft dat je het verevelend vind dat mensen die door roken veroordeelt worden, ja nou ja dat is nou eenmaal zo het is verevelend maar het is toch ook slecht???? ik ben bewust gestopt hoe moeilijk het ook was en reken maar dat ik verslaagfd ben geweest dus ik weet waar ik over praat ik denk maar let wel dat is mijn mening dat als je het voor het kind over heb je kan stoppen met roken. ik kan het niet over me hart verkrijgen om door te roken ik heb er ooit voor gekozen om te roken maar nu niet meer ik wil niet het leven van mijn kind in gevaar brengen door mijn domme gedrag. ik ben er trots op dat ik gestopt ben. en trek je aub niet zoveel aan van anderen laat iedereen in zijn waarde en lekker zeuren

gr
 
Terug
Bovenaan