Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hai, Hier waren we er ook meegestopt, omdat ik zo iets had, ze is nou toch veel buiten dus het is niet echt nodig, maar inderdaad op het CB vroegen ze het ook. En het moet tot het 4e jaar. Dus wij zijn er maar weer mee begonnen. Denk er niet iedere dag aan, maar we doen ons best.
Per dag een kwartiertje met de wangetjes in het zonlicht is ook voldoende... maar aangezien we daar nou eenmaal niet aan komen hier in Nederland geef ik ze gewoon wel. Waarom niet? Het is een kleine moeite. Maar ja ik vergeet ze heus ook wel eens en dat is dan niet erg.
Wij geven ze nog trouw iedere dag!!! (vergeet het heel af en toe eens, vooral als we weg zijn.)
We zijn wel overgestapt van druppeltjes naar tabletjes.
Rebecca vond het heerlijk die druppeltjes en was altijd vaste prik als ze uit bed kwam. Na het verschonen ging haar mondje wagenwijd open en telde ik hardop de 13 druppeltjes. Vond ze geweldig.
Toen ze op waren heb ik dus tabletjes gekocht en noem het vitamine D snoepjes. Dat vind ze echt geweldig en ik heb een stok achter de deur om avondeten te eten.
Eerst moet ze warm eten (hoeft niet helemaal op, maar tot ze genoeg heeft) en dan de 2 vit. D tabletjes. Groot succes hier!!! Ze bijt er dan hard op en dan hoor je krak. Lukt dat niet dan zegt ze: doet het niet!
Als het wel lukt dan buigt ze haar neus, alsof die kraakt.
Dus wij gaan er echt mee door tot haar 4e (ook advies van CB)
Ik geef iedere dag trouw de vitamine druppels,vlak voor het slapen gaan.
Ik vergeet het bijna nooit eigenlijk.
Kleine moeite.
@Rebbie,13 druppels? vitamine d is 5 druppels,tenminste die van davitamon.