Vitamine D druppeltjes

Ik geef vitamine D tabletjes, Isis vind het zelfs helemaal leuk! Ze begint te glimmen als ze het pilletje ziet en stort zich erop alsof het snoep is, haha! Hier dus geen enkele reden om ze niet geven. Al geef ik toe dat we ze wel eens vergeten, hoor...

Ik verbaas me erover dat best veel moeders ze niet geven, is toch geen enkele moeite? Niet aanvallend bedoeld ofzo, hoor, maar ik begrijp gewoon niet zo goed waarom je het niet zou geven.

Groetjes,
Myrna mv Isis en Nika

Aangezien ik dezelfde scherpe eigenschappen bezit staat dat potje naast/voor/op de Brinta... dan kom ik het iig tegen. Het heeft ook een tijdje in de bestek lade gelegen.

En Tessie... wat is dat nou voor een ***smoes? Je hebt zeker ook geen foliumzuur geslikt toen je zwanger wilde worden en vaccinaties sla je ook over? Ik weet dat je het goed bedoeld maar met “mijn ouders deden het ook niet” daar kan je niet meer mee aankomen hoor... tijden veranderen schat.

hoi

ik geef ook geen vitamine d
en ook omdat ik eht niet nodig vind toen ze mij het op het cb vroegen of ik eht gaf heb ik eerlijk gezegd dat ik het niet deed en waarom niet
elise komt meerdere keren op een dag buiten en het izt in voedingsmiddelen
ook ik heb het idd nooit gehad en mankeer verder ook niks

en wat betreft de foliumzuur die heb ik ook alleen maar bij elise geslikt bij die andere 2 had ik uberhaupt nooit van folliumzuur gehoord

saskia

Hier ook elke dag trouw de 5 druppeltjes. En als ik ze vergeet, zegt Fabio : Mamma mientjes!! Ze staan bij mij op de keukentafel dus we zitten er 's morgens met ons neus bovenop.
Ik vind het maar een kleine moeite en wat extra " mientjes"   kan toch geen kwaad?

Groetjes van Cissy

Ik denk dat vit.D niet voor niets aangeraden wordt, helaas wil ik het nog wel eens vergeten.
Raar, want bij   Roos zat het wel in het dagelijkse ritueel, gelukkig vindt Linde ze erg lekker en helpt ze me eraan te herrinneren.
Ik heb eigenlijk nog nooit de pilletjes gekocht?! volgende keer?

groetjes Daniëlle.

Terug
Bovenaan