Ik ben vier maanden zwanger. Behalve een baby zit er ook een vleesboom in de baarmoeder. Dit hoeft opzich geen problemen te geven ware het niet dat hij aan het afsterven is. Nu is dat opzich alleen maar gunstig vor de baby omdat het meer ruimte gaat krijgen, maar de baarmoeder voelt dat er iets aan de hand is en reageert met weeen. Een week terug heb ik 48 uur lang weeen om de 4 minuten gehad. Gelukkig heeft het niet doorgezet. Ik ben nu wel aan bed gekluisterd. Zolang ik op bed lig en rust houd gaat het goed, zodra ik een beetje heen en weer ga lopen komen de weeen weer terug.
Niet erg handig als er een 3 en 1 jarige rondlopen. Thuiszorg duurt 2-3 weken eer de indicatie rond is, familie woont 3 uur rijden weg en schoonfamilie woont in Australie, ook niet echt in de positie om te helpen dus. Ik heb over het algemeen wel kennissen die helpen of we brengen de jongens naar iemand toe. Niet echt ideaal, maar je moet wat.
Wie herkend het probleem met de vleesboom?!
Niet erg handig als er een 3 en 1 jarige rondlopen. Thuiszorg duurt 2-3 weken eer de indicatie rond is, familie woont 3 uur rijden weg en schoonfamilie woont in Australie, ook niet echt in de positie om te helpen dus. Ik heb over het algemeen wel kennissen die helpen of we brengen de jongens naar iemand toe. Niet echt ideaal, maar je moet wat.
Wie herkend het probleem met de vleesboom?!