Vleesboom tijdens zwangerschap

HoiIk ben nog niet zwanger.Maar wil graag in april daaraan werken.Maar ik heb 3 vleesbomen.Een van 6 cm die zit in me baarmoeder en 2 van 3 cm maar weet niet precies waar die liggen.Ik vraag me af als ik zwanger kan raken en als die baby veilig in me baarmoeder zal zijn.Ik wil graag een baby.Ik ben 29 jaar.Winanda
 
Qua zwanger worden weet ik niet of het een probleem zou kunnen zijn. Ik heb ook een vleesboom(pje) maar was in een keer zwanger, en heb ook geen problemen gehad tijdens de zwangerschap. Het kan zijn dat een vleesboom groeit door de hormonen die je aanmaakt, maar zelf had ik daar geen last van. Mijn moeder had een vleesboom ter grootte van een aubergine en heeft drie gezonde kinderen op de wereld gezet, dus in principe hoeft het geen obstakel te zijn. Het enige wat de verloskundige me zei is dat een vleesboom door de groei van je baarmoeder van plek kan veranderen en voor de uitgang terecht kan komen. Tijdens je zwangerschap word je daar bij iedere echo op gecontroleerd (ik heb een paar extra echo’s gehad voor de zekerheid).Als je je echt zorgen maakt dan zou ik gewoon een verloskundige bellen.
 
Terug
Bovenaan