Vloer van woongrind en kruipen

Hoi Esther,

Die tip van het dekbed moet ik echt onthouden! Maar ja, net wat je al zegt, ze kruipen er toch gewoon van af.
Leuk hoor, de eerste verjaardag van je kind in het vooruitzicht! Is het je eerste kindje?

Mandy
 
hoi hoi...

Hoop dat je iets aan die tip hebt maar je zult zelf straks merken dat je zoontje er toch lekker vanaf kruipt...hahaha
Maar Anouk is ons eerste kindje en zijn inderdaad al druk bezig met dr eerste verjaardag! Het is zo spannend!
Raar is dat eigenlijk, dat je daar gewoon de kriebels van kunt krijgen.

Fijn weekend mocht je het nog lezen, vast wel want je zit net als ik vaker ff te nieuwsgierigen :)

Groetjes weer...
 
Hoi Esther,

Zijn jullie van plan haar verjaardag uitgebreid te vieren of lekker rustig aan met wat familie? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe mensen de eerste verjaardag van hun kind vieren, je hoort er zo'n verschillende verhalen over!

Groetjes Mandy
 
hoi Mandy!

Ja, wij vieren dr 1e verjaardag wel uitgebreid. Vind het echt iets bijzonders...
Maar ja... wat is uitgebreid?? Er komt familie en wat vrienden van ons met kleintjes.
Mijn man is ook lekker die dag vrij.
Mijn schoonmoeder heeft zelf uitnodigingen gemaakt van Nijntje omdat ik alles met Nijntje heb dan...
En de hele dag is iedereen welkom, ze moeten zelf maar kijken wat ze het beste uitkomt...
Hebben een speeltoestel voor in de tuin gekocht voor dr verjaardag, dus dat staat al helemaal klaar nu!

Wanneer wordt die van jou een jaar??

Groetjes, Esther...
 
Hoi Esther,

Mijn zoon wordt in januari pas een jaar, maar ik moet zeggen dat ik het afgelopen half jaar al snel voorbij vond gaan en nog steeds is het elke dag een feestje hoor!
Hij zit sinds kort ook zelf in zijn hobbelpaard, maar hoe hij hobbelen moet weet ie nog niet precies!
Leuk idee trouwens, iets voor in de tuin! Ik denk dat dat er voor ons niet inzit, in de winter wordt er minder vaak buiten gespeeld dan in de zomer hè, misschien dat we beter een sleetje kunnen aanschaffen, hahahah!
Tot horens maar weer!

Groetjes Mandy
 
hee!!

Mag je nog even wachten voor het januari is maar dat is het ook weer zo hoor!

En de tijd vliegt inderdaad wel voorbij ja! Zie me nog puffen met die hittegolf, pfff hahahaha
Maar denk dat de winter en zomer allebei zijn voor en nadelen heeft wat betreft bevallen.

Wel een leuk idee, een sleetje :)

Oh ja, net of de duvel ermee speelt...vandaag voor het eerst bij Anouk een gaatje in dr broek...hahahaha
Sssssstttttt, heb je niet gelezen he!


Groetjes...
 
Goeiemorgen Esther,

Nou, als er 1 broek in 3 maanden slijt vind ik dat niet zo heel erg hoor, dan zet ik er wel een knielapje op!
Ik weet niet of het veel uitmaakt hoor in de winter of de zomer te bevallen, ik vond het in ieder geval geen pretje!
Ben ingeleid, maar het ging toch wel vrij snel daarna.
Oh, ik ga nu weer want ik hoor dat er iemand in zijn broek aan het poepen is!

Groetjes Mandy
 
Terug
Bovenaan