Vloer van woongrind en kruipen

hoi Mandy!

Ben eigenlijk wel benieuwd of je nu toch wel een beetje anders bent gaan denken over je grindvloer en je je niet meer zo'n zorgen maakt??

Geloof ook niet dat inleiden zo leuk is maar het zal wel noodzakelijk zijn geweest...
Mijn bevalling ging erg snel, in 4.5 uur tijd was ze er...

Wat is je leeftijd eigenlijk??
Ik word dit jaar 30...

Geniet van het lekkere weer samen met je zoontje, als je niet hoeft te werken...

Tot mails weer :)



 
Hoi Esther,

Ik maak inderdaad wel wat minder zorgen hoor! Hij heeft vanmorgen voor het eerst op bed een stukje "getijgerd" dus het begin is er!
Ik ben dit jaar 28 geworden en was 27 toen mijn zoon geboren werd.
Ik had me altijd voorgenomen om voor mijn 30ste mama te worden en dat is gelukt!
Genieten van het weer doe ik zeker, volgende week begin in met mijn nieuwe baan!

Groetjes Mandy
 
hoi hoi!

Tsjee, we zijn een heel endje gezakt...hahaha...

Leuk dat je zoontje begint te tijgeren, vaak laat het kruipen dan niet lang meer op zich wachten :)
Die overgang is ook zo leuk straks van tijgeren naar kruipen.
Anouk kruipt net als Pluto; zet heel statig die handjes neer en die hoor je ook echt iedere keer zo poeffff op de vloer terechtkomen, zo schattig!

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat doe je voor iets als ik vragen mag??


Groetjes weer van mij...

 
Goeiemorgen!

Ik hoop dat het inderdaad niet zo lang meer duurt hoor voordat hij gaat kruipen. Het is nu wel al zo dat hij zich alle kanten op draait als hij op zijn buik draait. Ik vind hem nooit terug in de oorspronkelijke richting!
Ik ga woonaccesoires verkopen! Heb er erg veel zin in hoor!

Groetjes!

Mandy
 
hoi hoi :)

Dat lijkt me ook wel erg leuk wat je gaat doen! Ik werk met verstandelijk gehandicapten en begin vandaag weer voor het eerst na drie weken vrij geweest te zijn.
Ik werk maar 12 uur per week dus dat is wel erg lekker...
En in augustus hebben we ook nog eens vakantie, twee weken dus moet hopelijk dan wel goedkomen met het weer!

Oh ja, je moet wel zorgen dat straks je zoontje altijd sokjes aan heeft als ie gaat kruipen want zonder sokjes krijg je wel van die wondjes op zijn voetjes van de vloer!
Moest daar vanochtend ff aan denken toen Anouk dus ook weer zonder sokjes rondkroop...100.000x kun je die dingen aan doen...hahaha
Ach ja, houdt je bezig he :)

Fijne dag verder!
 
Hoi Esther,

Warm hè vandaag..... Ik denk dat ik straks na het slaapje even naar het strand ga met de kleine! We wonen er een kwartiertje autorijden vandaan.
Welke omgeving wonen jullie?

Groetjes Mandy, pffffffffffffffff!
 
hee die Mandy!

Wat lekker, zo dichtbij het strand!
Een vriendin van ons woont ook zo lekker dichtbij de zee, heerlijk is dat!
Wij hebben bossen hier en daar is zij altijd jaloers op maar ik zou toch liever de zee hebben hoor!
Maar wij wonen in Brabant...

Ik ga ook nog ff lekker genieten van het weer!

Tot mails weer en nog een fijn weekend!

Groetjes, Esther...
 
Hoi Esther,

We zijn toch maar niet naar het strand gegaan hoor, we hebben lekker in de tuin gezeten en gisteren hebben we een opblaasbadje gekocht. Ik moet er alleen wel zelf ook in gaan zitten, hahhaha! We zouden het vandaag gaan neerzetten, maar het weer viel hier een beetje tegen, pas rond een uur of 3 werd het wat zonniger. Misschien morgen!
Fijne avond nog!

Groetjes Mandy

P.s. als je het leuk vind, kunnen we ook e-mailen met elkaar?!!
 
Terug
Bovenaan